October 29, 2013

GamBaR RoJaK

Ada gambar senang ceritakan..
Sekitar peristiwa yang berlaku sehari dua ni.
Khamis 24/10/13, kami bersama 35
 pelajar SPM ke K.Terengganu untuk 
program Rehat Minda-release tension 
sekejap sebelum SPM minggu depan.

Tujuan utama, main boling!

Group 4..kumpulan kami telah mendapat
tempat ke tiga dari 6 kumpulan
ok lah tuu!

Masing-masing khusyuk
tengok bola samada kena sasaran
ataupun  masuk longkang.
Semua enjoy! itu yang penting.

Aiskrim yang kawan belanja.
Beli dari penjaja tepi jalan je
tapi sedapnya kalah aiskrim
kat supermarket tu tau!
siap ada kacang lagi.

Jamuan Badan Pengawas Sekolah.
Lumayan juga mengisi perut.
Antara menunya...

Ayam lemon?
Daging masak merah

Colek buah sewaktu jamuan 
akhir tahun  projek SPM

licinnn dalam masa yang singkat.

Telur pindang..jumpa masa gi Johor
baru ni..sini mana ada.

Suka tengok bangunan yang
berwarna warni ni..
agak-agak kat mana ni?

Sekian dulu edisi gambar rojak
yang tak seberapa nih. :)



13 comments:

Cik Nur™ said...

Nur singgah dengan pukul 12am ni, terliur betul tg gambar2 mkanan tu....

berbunyi2 perut..heheheh

akmall said...

bangunan warna-warni tu cam kat Bentong je kak? hihu...iya kan??

kasihredha said...

colek buoh tu yg menarik perhatian :)

the malay male said...

sedap

Dylla Abas said...

bestnya ada program macam ni..yg penting enjoy..setuju!

Rapunzel Cikilolo said...

cantik bangunan tu...

rasa mcm pernah tengok je...

nk teka takot salah la pulak...

huahua.

t.a.t.a said...

opocot mak kau!

gambar aiskrim tu ingat kot tengkorak manusia!!!


terkejut saya.

m.u.l.a.n said...

lama betol tak main bowling...

Daddy Ziyyad said...

Bagus betul sekolah ni...siap ada Rehat Minda sebelum SPM...zaman saya, takde acara macam tu..:) Moga pelajar2 tu cemerlang dlm SPM mereka...Insya Allah

MulutPayau said...

waaaaa...tak aci tayang menu yg macam2 tu...perut ni asyik menyanyi jer....

Chenta Ummi said...

dah lama x men boling pas pregnant nanti leh laa.. adik saya pun spm tahun ni.. emsti tgh stress tu heheh :)

iKhRam said...

dah lama rasanya tak main bowling

elly nadyra said...

hahaaaa edisi rojak dah ada gak
amboiiiii jamuan pengawas tu sedap betul makanan dia, ayam lemon tu nampak sangat sedap
telo pindang tu kalau kat johor byk bila tiba musim kawin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...