December 11, 2013

SeBeLaS DuaBeLaS TiGaBeLaS

Assalamualaikum!
Hari ni tentu ramai yang akan
cerita pasal tarikh 11.12.13 kan?
Saya yang lama membisu dari dunia
blog ni pun tiba tiba mengigau
update entri hari ni..
Tak kisah la, nak cerita juga!

Adik bongsu saya ari tu dijangkakan
melahirkan anak ke 3 nya pada
11.12.13,
tapi agaknya baby tu tak
sabar sabar nak tengok dunia
maka lahirlah dia pada
awal pagi jumaat yang mulia
6.12.13 (terbalik dari birthdate ibunya
iaitu 12.6) :)

Inilah rupa ahli baru dalam famili
kami, Raisha Basyirah 
(adik si Raudhah dan si Rayyan)
seberat 3.3 kg waktu lahir.


Hari ni juga 11.12.13,
kakak dah start kerja tetap
di K.L...tahniah kakak!
kerja molek!

Semalam Ica wassup result matriknya
yang sangat cemerlang jadi pagi ni juga
11.12.13, Ica ke kelas
dengan semangat berkobar-kobar
untuk terus berjaya di semester akhirnya.
Way to go Ica! 

Apapun tarikhnya, semoga 
kita semua akan sentiasa bersyukur 
dengan segala kurniaanNya 
kerana kita 
tidak tahu bila masanya kita
mungkin hilang apa yang kita
miliki dalam sekelip mata.





11 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

huhuhu.

cantik tarikh hari ni kan 11.12.13

Papa Mifz said...

semoga terus cemerlang anak2 akak hendak-Nya...

MystoryPic said...

huhuhu..... saya takder kenangan nak di abadikan pada tarikh 11.12.13

t.a.t.a said...

selamat menjengah dunia yang fana ini sayang.

Cik Nur™ said...

comei baby.. :)
12.6 besday adik nur.. :)

Wak Gelas said...

salam weekend dn tahniah tuk kakak keje tetap tuuu.,ehHHee

elly nadyra said...

cantik tarikhnya kan!
tahniah utk kakak, mula bekerja di KL, selamat mengharungi cabaran yang maha besar!
tahniah ica, semoga semester akhir pun sama resultnya!
ya Allah kak, dah besar2 anak akak!

Nur-nba said...

Selamat kembali bertugas Kak WC..

Mona Lea said...

ramai yg kahwin 11.12.13 kan kak. akak apa kabar?lama dah tak blogwalking..

MulutPayau said...

Tahniah utk kakak.
Comelnya baby, ,

Nurul Afifah said...

refreshing post. lots to be grateful for. alhamdulillah <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...