October 29, 2010

On your mark..get set....

Salam sejahtera...
Selamat berkenalan.. ini merupakan entri aku yang pertama selepas beberapa hari menjeling dan menjenguk blog-blog kat sini. Nak tau blog sape yang telah membuat aku jatuh hati pada pandang pertama? hehe..tentunya blog Mat Gebu dan Ben Ashaari. Hmmmm,memang aku tertarik, tergoda dan teringin sangat nak mempunyai blog macam kawan-kawan semua..

Cuma seperti pantun "aku budak (cuma aku dah jadi mak budak2) baru belajar", banyak la benda yang memang aku kena belajar dalam bab-bab blogging nih!. Ni pun tah apa-apa kot aku buat. Sebab tu lah page ni masih dalam pembinaan.  Walaubagaimanapun, aku yang tak sabar2 nak post entri aku yang pertama ni, terpaksa la teruskan  niat aku  walaupun ianya belum siap sepenuhnya...kot-kot nanti kempunan pulak kan kan???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...