June 9, 2013

Ok! CuTi DaH HaBiS !

Yaeayy! cuti 2 minggu dah habis!
Hari ni dah start kerja balik.
Bila dah lama bercuti mulala
dalam kepala mula mencongak-congak
macam-macam kerja menunggu
sebaik sampai di sekolah.

Yang pastinya..
rutin dah kembali,
malam esok cam biasa
kelas malam hingga bulan puasa.
Minggu ni kena bereskan fail2
ULBS tingkatan 5 sebab minggu depan
Penyelia Kawasan akan datang
untuk pemantauan.

Kelas Tambahan Hujung Minggu juga
disambung semula bermakna Jumaat Sabtu
pun ada kelas lantas  proses merangka
jadual akan berterusan mulai minggu ini.

The best thing is....
kursus 2-5.30 setiap 
Ahad sambung kembali 
hari nih!
huhuhu..
enjoy your day!

15 comments:

Carl Lesmana said...

uwaaa tak terlibat dengan projek spm dah la,huhu loni kena jadi serius dohla , projek stpm pulak . haha no more play . kahkahkah =)

||aLeaSaRa|| said...

selamat kembali bertugas ye sis...huwaaaa esok budak dah sekolah mak budak pun kelam-kabut pagi2 ngeee...

Cik Nur™ said...

kat sini esok baru mula sekolah..
mesti liatlah adik nak pergi sekolah..
almaklumlah 2 minggu holiday.. :)


Rapunzeel Cikilolo said...

semoga bergembira dalam kesibukan

:)

Amie said...

Selamat menyambung tugas... saya ada 2 minggu lagi untuk balik ke sekolah.

NM03 said...

kembali bertugas ye cekgu!

Tinta Lana said...

Selamat kembali bertugas.. dan kembali dgn semangat baru!!! hehehe ^_^

elly nadyra said...

Selamat bertugas!

Zura Lee said...

takper, nnt raya cuti panjang2 lupakan psl keje...

Papa Mifz said...

semoga semua kerja yang menanti di sekolah dapat akak tempuhinya dengan jayanya...;)

kasihredha said...

kejap jah 2 minggu dok
tau2 skoloh balik doh

m.u.l.a.n said...

kejap je masa kan..

Nur-nba said...

Salam. Jerebu di JB memang makin teruk kak.. Sampai pedih mata dan kering tekak dibuatnya.

Papa Mifz said...

lama menyepi kak..?? sihat..??

MulutPayau said...

bila dah kembali bertugas..kesibukan melanda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...