August 21, 2013

SiLaP PeRHiTunGaN


Kesiaaaan diaaa...
akibat silap perhitungan kot
kepala biawak ni lekat
dalam tin kosong.
Mungkin ada saki baki makanan 
dalam tin ni.
Biawak ni tak reti nak agak kot
yang muncung dan kepala
dia muat-muat jer tin tu.
Kan dah cari pasal lekat kat situ.


Mata pun kat dalam tin tu...
Gambar ni ditangkap oleh kawan
suami tadi. 
Katanya lepas terlekat dalam tin tu,
biawak terus lari lintang pukang
masuk semak.
Nasib la la kau biawakkk!


17 comments:

Sam Banjamin said...

ape stunt la yg cuba dia buktikan tu.. hahah... teruk la biawak ni...

Cik Nur™ said...

cemanalah nasib biawak tu,,,

Suhaila Zahari said...

Hahaha...lawaknye gambar ni.
Tu la..mesti tamak haloba ni.. ;p

Wak Gelas™ said...

biar la wak..ahHKs

Tinta Lana said...

Nasib ko la biawak, hahaha

Camna la nak keluarkan balik kepala sndiri tu.

sudipVSsenduk said...

makin terlekat kuat le tin tu pada muka akibat terlanggar tunggul dan akar kayu

Nazif Hakim said...

mohon lawat dan follow TQ =)

http://nazifhakim.blogspot.com/

elly nadyra said...

hahahhahaha tak pasal2

BUNDA a.k.a KN said...

ciaan dia...tak tolong bukakkan ker tin tu...haha kelakar lah...biawak..biawak.. sebab tu lah ko jadi biawak..kalu ko manusia tak lah ko cari pasal dengan tin tu... hahaha..

MulutPayau said...

mcm mana laaaa biawak tu nak keluarkan kepala dia...kesian tapi tgk gambar tu nak gelak pun ada...

Ema Johari said...

mahu biawak tu asyik langgar pokok

Papa Mifz said...

dengan siapalah biawak nak mintak tolong kan...hehe


* kak pasal duit raya tuh PM gurau2 jer kak...;)

Teena Tna said...

Kesian ia, agak2 ada ke yg nak tolong cabutkan tin tu keluar dari kepala dia.

t.a.t.a said...

masih panjang lagi nyawa biawak tu. semoga jumpa lagi hari raya hadapan. tapi masa tu harap jangan buat stunt macam tu lagi tau. takut tak lepas pulak nanti.

m.u.l.a.n said...

looorrr kesian nya...

amir aizat said...

Haha kesian dia

norh said...

He he he..dia malu kot nak tunjuk muka :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...