July 10, 2012

DaH MuSim


2-3 hari kebelakangan ni sedikit bzzzzzzzzz
Tengok gambar dah la yer????

durian kampung dari pokok kat rumah mak
walaupun tak sama dgn D24 ke apa tu? tapi sedap!

tak sedar manggis belakang rumah dah terlebih masak
lepas kait masuk baldi, sekelip mata je dah habis

Sedang tunggu durian kat belakang rumah gugur.


menghargai pemberian student tadi..letak 
juga di sini.


Selamat berehat semoga
hari2 yg lebih indah menyambut kita
esok dan esok....


Assalamualaikum



22 comments:

Aine Ainun said...

Alaa...tergoda ngan strawberiii,,,,

NoorVictory said...

Huhuhu~ internet xkuat. Teringin nak tgk students bg apa.. Huhuhu~ =(

*mata dah ngantuk, esok insyaAllah nak tgk balik! ;)

Nur-nba said...

Sedapnya.. Nur baru makan cempedak, masa balik kg tempoh hari..

kasihredha said...

comeynya buoh
duriee kapong lagi sedak

NoorVictory said...

Oh! Strawberry! Heeeee~ ;)

Bestnya!

Hanis Azla said...

nampak sedapnya durian tu.. pokok mak sendiri pulak tu.. lagilah best..

Bazilah (^0^) said...

eh manggis pon dah musim ek kak??

Cik Nur said...

gemok2 nya isi durian tuuu..!
sedap nampaknya..!

Ixbarr Abdullah said...

kenapa durian tu nampak hijau lain macam je?

strawberry best makan fresh dr pokok..tp bila turun tanah rendah jadi masam lak....kenapa ye

the malay male said...

ya, selamat berehat

Amie said...

Selamat malam WC... selamat beristirahat. Sweet dreammmm honey...

Papa Mifz said...

dah lama PM tak mkn manggis...huhu

f.toddey said...

nyam-nyam...sedapnya....nak sikit bleh???

m.u.l.a.n said...

aiyaaa.... byk buah2 bikin geram lately.. sini belum hangat lagi.. malu2 nak keluar kot deghoyan ni..

ellynadyra said...

duriannnnnnnmnnnnnnnnn nyummmmmmmmmm

ieda said...

oo akk sibuk ... patut dah lama x nampak kelibat ;) x per2 pahammm

wahhh manggis ada deyan ada .. wah2 ... sedappp nyeee
dah lama x makan manggis .. mahal lah kak kalau kat sini

Edy Fee said...

hehe igt strabry tu pon tanam kat umah..hehe
perghh sedap.,nak manggis tu

wahida said...

ala...kenapa tayang duyan ni...

hari tu dah pekena duyan, dah tgk gambar ni nak pekena lagi lak rasanya...adoi la...

Hanis MY said...

owhh tidakkk pengsan tgk durian!!

Mr.Clive said...

wahhh durian worhhh!!!

student kasi strawberry??mmm...letak kat ice cream sidap giler tuuu!heee~

Mr.Clive said...

akak apa khabar kak? :)

padlie said...

sedapnya woh setto... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...