July 18, 2012

WoRDLeSS WeDneSDaY: PuLuT DuRiaN

Jamuan pulut durian di sekolah tadi.

durian yang dibawa oleh guru dari pokok/kebun sendiri


santan dan gula melaka
pulut
saya punya...kuah banyak, isi sikit

20 comments:

Mon MonaLea said...

sedapnya kak

Tinta Emas said...

sedapnya pulut durian....
saya pun peminat durian...
untung ada cikgu yang mempunyai dusun durian...kami hanya cikgu bandar...nak beli, mahal...

Hanis MY said...

huhu terliur tahap maksima!

ieda said...

wow kak ... banyak nyee deyan
seyess kenduri sakan nie :)

Amie said...

Tumpang jamu mata.... sedapnya!!!!

Kalamhati said...

sedapnyooo ciknor!!teliuh weh..hehe sy tak pekena lg pulut durian setakat ni..

kasihredha said...

terliurnyo lah weii
banyoknyo duriye

Ayen... said...

kat skolah kwn td,bubur kacang durian....best,hehe...

the malay male said...

tu dia...pesta durian ni

bukankosong said...

omg!

sanggup berbunuhan utk dapatkan ini

Cik Nur said...

sedapnyer..terliur nur tgk ni..

Mr.Clive said...

wahhh pulut durian...xnah rasa!! tapi sbb that's durian,gerenti sedap!heheh

Nur-nba said...

Salam. Kak, aktiviti yang sangat menarik.. Tak pernah buat lagi di JB.. Nak sikit... :)

Carl Lesmana said...

sedap nya :)

Hanis Azla said...

sedapnya.. tapi selalu yg saya makan kuahnya masak sekali.. klu yg macam ni saya tak pernah makan..

wahida said...

arghhhhhh tidakkkkkk!! feveret saya tu!!

benci tau n3 ni...serius saya dah terliur ni...huhu...

sudipVSsenduk said...

banyaknya!! buat cucur durian pon sodap ni..

anisalya said...

saya pun suka pulut durian. sedap tu...

Ixbarr Abdullah said...

sedapnya pulut duriann!.. kat perlis panggil nasi biyan..nasi pulut campur durian/mempelam..tp xde kuah lak...

CikOdah Gebu said...

CikOdah tak makan durian tapi suka tengok gelagat org makan,nampak mcm nikmatnya mereka makan..mesti best kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...