May 8, 2013

RaYYan & PeaCe

Rayyan memang suka buat isyarat
"PEACE" bila kita nak tangkap
gambar dia.
tapi macam biasa dia tak boleh
buat PEACE yang betul
sebab PEACE dia empat jari.


yang ni pun struggle juga,
tiga jari..masih tak jadi.
Namun selepas dibantu dengan
gigihnya oleh
mak ngahnya ini , dengan
melipat jari manis dan jari kelingking
barulah menjadi..
Tengok muka happy Rayyan
selepas isyarat PEACEnya berhasil
dengan jayanya.

Cepat-cepat tangkap gambar
takut jari lain terbuka kembali!

PeaCe!

19 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

hahaha...

gyiyomi...

Rapunzeel Cikilolo said...

hahaha...

gyiyomi...

Papa Mifz said...

yeah akhirnya berjaya buat peace...peace yo!!

g0m0k9enDek said...

hahaha.. anak buah kita pon kalo nak buat peace kemain payah lagikkkk

Cik Nur™ said...

akhirnya berjaya jugak...!

Daddy Ziyyad said...

hihihih..betul tu, koordinasi nak buat 2 jari tanda Peace tu, mmg payah buat kanak kanak...teringat masa anak saya mula2 nak belajar buat lambang tu :)

Gee GTG said...

salam sis..
alah.. comelnye lagu tu..
hahaha...
boleh pulakkan..^^

jaakechik said...

wahh cerdiknya dia....

akhirnya berjaya gak buat peace tu... heheheh... bagus2x..

www.jaakechik.com

Gentleman Frog said...

salam,

ni yang ke enam ke?

the girl that changed my lfe

❤Kamsiah❤ said...

hehe...4 jari...3 jari...akhirnya menjadi jugak..

Amie said...

Akhirnya menjadi jugak 'peace'nya tu... he he ehh comelnya dia!

sudipVSsenduk said...

semua kanak2 mcm tu kan...
suka tengok bila dia org ni berusaha sungguh-sungguh nak buat 'peace'

izan mama mia said...

peace............hiihhi

MulutPayau said...

peace....akhirnya berjaya jugak...

elly nadyra said...

gigih la mak ngah dia nih

BUNDA a.k.a KN said...

yang pasti terkeluar jugak peace dia..

kasihredha said...

Hihi
Gigihnyo mokngoh melipat jari

jaakechik said...

alolo....cutenya dia....

jaakechik said...

done follow sini....heee!

www.jaakechik.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...