July 5, 2013

YanG Ni JeR RaJin

Kemalasan melanda sebab tu jarang-jarang
menghapdate blog sekarang.
Yang ni jer rajin skit, menepek gambar
bunga dan pokok-pokok yang
saya jumpa dan juga beli.

Terserempak dengan bunga ros jepun ni 
di depan bilik peperiksaan di sekolah ahad lepas.
Tertarik dengan warna yang menyerlah
terus snap.



Bunga orkid yang belum masuk blog lagi.
Yang terdahulu dah layu bunganya.

Bunga ekor kucing ni baru beli petang kemarin.
Sepatutnya digantung tapi tempat nak sangkut/gantung
tak ada jadi letak atas pagar saja dulu
sementara fikir nak buat tempat gantungnya.

Sama juga dengan pokok ni, baru beli juga.
Duk la atas pagar tu dulu.

Sewaktu membelek-belek pokok, burung
jiran datang ziarah hehe.

Burung Lebar..pandai dia posing.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sebelum basi wajib semadikan gambar ni..
Tradisional vs moden,
Pulut kuning vs Red Velvet cupcake.


Biskut raya tapi bukan untuk raya :)

Selamat menyambur Ramadhan Al mubarak


15 comments:

the malay male said...

biskut untuk makan sahur ke?

Rozuan Ismail said...

banyaknya biskut raya untuk bulan puasa kan.huhu

||aLeaSaRa|| said...

wah suka tengok bunga tapi tangan tak layak nak menanamnya he3..

owh banyak betul biskut tu sis..untuk sample ke

Gee GTG said...

amboi.. dah ade bisikut rayer..^^
takpe2.. mesti untuk berbuka nantikan^^^

whitecappuccino said...

@aleasara: bukan sample, tapi utk mkn :)

whitecappuccino said...

@gee GTG: untuk mkn sebelum bln puasa :)

whitecappuccino said...

@the malay male: tak..saje beli utk mkn seblum puasa

whitecappuccino said...
This comment has been removed by the author.
Sam Banjamin said...

teringat kat mak di kampung yg suka tanam bunga...

elly nadyra said...

Selamat berpuasa!

Papa Mifz said...

rajin akak menanam pokok bunga yer...:)

kasihredha said...

cantik ros jepong tu
orkid pong comey jugok
selamat berpuasa

Papa Mifz said...

selamat berpuasa buat akak sekeluarga yer...;)

Cik Nur™ said...

cantik2 bunga tu..pic last tu mmg tak menahan tgk cupcake tu...hihi

Nur-nba said...

Selamat berpuasa Kak Nor.. Banyak juga kuih raya tu..tentu utk makan2 lepas berbuka..kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...