September 18, 2013

SaBoR JeR La


Inilah kertas jawapan esei B.Inggeris
Percubaan SPM salah seorang pelajar saya baru ni.
(kelas ke 6 dari 8 kelas)


Bosan nak habiskan 1 jam 45 minit,
baikla lukis kartun ni. 
Eja rumput pun tak betul macamana la
nak tulis esei bahasa omputih ni...
Agak2 kalau macam ni ambik SPM 2016 nanti
lulus ke BI?



16 comments:

Cik Nur™ said...

hahahaha...sabo je la kan...

lawak pun lawak...

the malay male said...

sempat lagi tak nak diselamatkan murid ni?

hihi

Mon MonaLea said...

pandai jugak dia lukis.tapi salah paper yang dia lukis tu

t.a.t.a said...

dia balik suruh teacher dia yang buat esei pasal gambar tu kot?

Shafiq said...

Hehe.. Sabor jela.. Tengok dari lukisan,
ada pengaruh anime One Piece.. hehe

sudipVSsenduk said...

pengsan cikgu kalau ada 10 anak murid mcm ni...

Papa Mifz said...

hmm...budak nih tak sedar betapa pentingnya SPM...

elly nadyra said...

aduhaiiii apa nak jadi ngan generasi akan dtg nanti, alahai, nak gelak kesian, tapi mmg lawak la jugak

Carl Lesmana said...

again . hahaha sabojelah :)

BUNDA a.k.a KN said...

sambil berangan nak jadi kartunis tu..

Amie said...

mmmm..... sekarang ni banyak benarlah yang tak betulnya dari guru... nanti kalau tak lulus pun guru juga yang dikatanya tak pandai ngajar... guru oh guru...

NoorVictory said...

Hehehe~ ganu pekat tuhhhh..

Kak. lama xsinggah sini wehhhh.. Jaga diri kak eh :)

inche hlovate said...

dasyatnye haha

iKhRam said...

dulu masa nak spm..
saya merupakan calon menumpang.. jadi diletakkan kat hujung dewan..

dalam baris saya tu, ramai la yg perangai mcm ni..

sabar je la kan?

m.u.l.a.n said...

haadooii... nak gelak pon ada.. doa yg terbaik utk anak itu..

JunAina said...

Cabaran seorang guru...

nak marah pun ye tp marah pun tak guna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...