November 12, 2010

KeJaM kaH aKu??

Huhuhu...kesian dia...
menyesal..sedih...
Kejam kah aku???
Ohh! Tidakkk!!!
Tadi aku gi rumah mak, 
drive kot tepi sungai dan sawah( malam tau),
tiba2 kat depan aku nampak 
ular sebesar lengan melintas
tak tau kenapa aku terus redah je..
terasa keretaku mcm terlanggar kayu
sebab ular tu agak besar..
mesti  penyek punya kena tayar keta..
dalam hati tiba2 rasa bersalah..
kenapa la aku langgar ular
yang tak berdosa tu..
on the way balik aku  intai,
mesti ular tu dah penyek kat situ
Tapi...takde pun!

Ohh!! kalau tak mati pun mesti dia sakit kan sebab kena redah??
Kesiannya kat dia!!
Kejam kah aku????

2 comments:

Cikgu Fonik said...

Salam,

Ular besar lengan? Sawa lah tu.

peeping tom

whitecappuccino said...

wslm GF..yup..rasanya ular sawa gak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...