March 22, 2011

HanDPhOnEKu DoLu-DoLu DaN SeKaRaNG

Assalamualaikum
Lewat malam tadi saya terbaca pasal segmen ni..


 Cerita pasal handphone kita dolu2 dan juga sekarang..

1. Cerita pasal handphone dolu-dolu
Mula2 dulu pakai handphone  Motorola tapi tak ingat la model apa
 cuma yang saya ingat orang cakap boleh wat baling anjing! hehehe.!
Kemudian beli pulak Nokia 3310..model ni kira femes la kan masa tu
boleh compose lagu la konon..nak tergelak pulak tapi
yang ni kan tahan lasak, jatuh bape kali pun tak pe.
Lepas tu pakai pulak model Nokia 2610. tak ingat bape lama.

2.Cerita pasal handphone yang sekarang ( kenapa korang minat dan 
guna handphone yang korang guna sekarang)
Sekarang saya guna Nokia N73 Music edition,


 dah hampir empat tahun. Saya suka Nokia N73 sebab gambar
 yang diambil dengan kamera handphone ni terang
 (gambar yg saya post kat bloghampir semua guna handphone ini jer). 
Satu lagi saya guna Sony Ericsson W200i kaler oren putih..

Model ni kecil dan ringan...dengar lagu pun ok jugak.

3. Handphone yang korang nak pakai di masa depan
tak tahu la...takder dalam kepala :)


7 comments:

kiz said...

huhu...handphone pertama pakai dulu handphone samsung...masa tu iklan dia pakai tag line..kecil kecil cili padi... dah lupa dah ...

ini cik ita said...

dulu sape yg terawal guna HP nokia tu da kira high.....kwn2 tengok dok belek2....bila difikirkan skang...apalah yg special smpai dok belek2 mcm tu...hahaa

Shafiq said...

Samala handphone kita! :-) W200i

Unknown said...

saya pun masa mula-mula pakai motorolo besar gedabak tu juga.. lepas tu pakai nokia yg anthena panjang.. klu suruh pakai phone tu lg skrg mmg confirm taknak sbb malu.. he..he..

dwatyKNY said...

SAYA dah 5@6 kali tukar HP.... cepat bosan dengan yang lama... hehehe

noa said...

tetiba teringat...
1st hp aku pakai nokia 3210
uiksss rindu la pulak

ENTRY HOT : Betul ke Tak Betul??

mommylavender said...

mommy pun sama memula guna nokia 33sekupang~hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...