August 21, 2011

TeRinGin...

Assalamualaikum!

Sebenarnya saya dah lama sangat teringin nak makan
popia basah ni...
sedapnyeeeerrrr!! (sumber:google)
tapi kat tempat saya takder dijual..
bukan duk area2 KL ,JB atau Penang ni.
nak buat sendiri..hehe..rajin la kot!!
nak makan yg beli jugak!



9 comments:

Gen2Merah said...

waah, saya pun tak pernah nak rasa popia basa ni.. selalu sentap popia kering je.. huhu

Amie said...

hadoooooiiiii.... terus datang sini bila nampak popia basah, ingatkah nak minta sebatang dua, rupanya di ambil dari en, google... hu hhuuu, tak pe... minggu depan dah balik kampung, nak cari gak di pasar malam!

cheqna said...

kat sini pun susah nak dapat...sedapnyer..

Kalamhati said...

huhu ciknor keno cari di bazar ramadhan la..tp blum tentu lagi sedap..huhu

delarocha said...

delicoussss, tapi saya suka popia goreng..

mr.dinie said...

kat sini snang nak jumpe..tpi kene dtang perak la..eheh

Shafiq said...

sedap tu popia nie.. :-)

whitecappuccino said...

@Gen2merah:sedap tau..try la nanti
@amie: kat sini takder la
@cheqna: sama laa kat sini
@kalamhati: bazar ramadan pun takdok la
@delarocha: suka jugak ..yg basah lg sedap!
@mr.dinie:jauh nyer nak gi hehe
@shafiq: memang sedap!

Hanis Azla said...

he..he.. teringin yer kak.. saya kurang sikit popia basah ni.. tp feveret en.asben saya ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...