September 9, 2012

GeRaM

Selamat hari ahad....assalamualaikum!

Sungguh menjengkelkan bila kita bersemangat nak buat kerja pagi2 ni
e.g marking kertas peperiksaan percubaan, tiba2 mengantuk melanda
sampai tak boleh nak celik mata! Geram sungguh!
kalau macam ni bila la nak siap?

12 comments:

Cik Nur said...

apa kata tidur dulu, pastu smbung buat kerja.. kalau buat dalam mengantuk, takut salam martk nanti..hihihih

bukankosong said...

besela

kalau nak buat menda penting mesti jadi lagu tuh

cepat halau setan tak guna tuh!hoho

Deru Ombak said...

Hehehe.. Assalamualaikum Cikgu ..

Betol kata Cik Nur tu.. Tidur sekejap bila dah ngantuk sangat. :)

ieda said...

ekekke kak bawak tidur dulu
kalau saya macam akk sakit kepala nanti menahan ngantuk tuu ;)

Kalamhati said...

pekena kopi barang sesawan dulu ciknor..hehe

norh said...

ahad utk berehat..he he

Nurul Iman said...

tidur sekejab...buat hilang ngantuk

Gen2Merah said...

hahahahaha... macam serupa dengan saya... xpe cikgu... itulah kita bila bergelar pendidik... sampai tengah malam dan awal pagi buta sentiasa menghantui diri...

buat mereka d luar sana, fahamilah kerjaya seorang guru...

Nur-nba said...

Biasa tu kak.. Apa kata buat kerja lain dulu. Lepas tu dah segar, sambung semula.

JR said...

Jgn cuba melawan rasa mengantuk utk meneruskan kerja nanti hasil kerja tak memuaskan dan kdg2 membahayakan diri sendiri.. Cuba rehat seketika, jika ada peluang cuba tidur dlm setengah jam, lepas bangun pasti rasa segar dan bersemangat semula..

g0m0k9enDek said...

saya pon ada masalah penyakit yang sama.. tolong ubati kakkk

kasihredha said...

tengok blog dulu atau FB ...pastu baru sambung kerja :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...