September 5, 2012

WoRDLeSS WeDneSDaY : TeRLiuR TaK?


Lauk tengahari 2 hari lepas..orang masak


21 comments:

Cik Puan Izan✿ said...

terliurnyaa...betul2 naik selera kalau mkn mcm ni..

Cik Nur said...

err..terliurnya..nur yg xde selera mkn ni, boleh rasa nak mkn bila tgk menu tu..

itu ulam pucuk gajuskan..?

whitecappuccino said...

@cik puan izan:tak bole diet makan gini.
@ciknur: yer..pucuk gajus

m.u.l.a.n said...

kus semangat.. meluap2 rasa nak terkam kat screen laptop ni..

whitecappuccino said...

@mulan:eh!sabar2 tak psal2 kna beli screen lain plk hehe

Carl Lesmana said...

sedapnya bonda :) udang masak merah tuuu :))

Mon MonaLea said...

terliur nengok yg ada limau tu...

kasihredha said...

terliur ya amat sgt
tambah2 ada budu dan pucuk tereh tu

NUR said...

Betul2 bikin kita terliur ni

Gen2Merah said...

perghhh, melelehhhh...

adam said...

auntie, ajar saya buat sambal yang kaler merah tu. nampak sedap aaaa...

saya nak buat. hehe.

Shafiq said...

Sedap tuuu! :-)

JR said...

Baru tengok foto pun dah terliur, kalau betul2 depan mata pasti 3 pinggan nasi pun tak terasa...

adam said...

nanti auntie bagitau camne nak membuatnya tau. kat ruang komen nih pun ok. hehe.

sal ya said...

sedap ni kak. memang terliurlah dibuatnya.

ahsfantasy24 said...

udang pedas dengan ayam tu yang sangat2
mencuit hati tu.. hehe bahagia tengok!

Kesudahan Blog Ceyana Hina Profesion Keguruan - ahsfantasy24.com

g0m0k9enDek said...

laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Gentleman Frog said...

salam,

mewahnya, org mana masak?

time travel in the Quran?

Gen2Merah said...

mat ptg cikgu

the malay male said...

Sodappppppp

Amie said...

Kalau dah dihidang lauk-pauk begini... tak mo duduk atas kerusi makan atas meja dah... bersila aje kat bawah...adeeeh sedapnya WC!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...