September 29, 2012

KeRaNa SeHeLai BLauS

Dua jam masa terbuang dengan sia2. Habis almari baju saya selongkar, bukan 3 kali malah 6 kali sampai bawah katil pun saya jenguk semata2 mencari sehelai blaus yg baru dibeli semalam..dahlah penat mencari, bila tak jumpa kepala mula berdenyut2...hasrat nak ke lain tergendala hanya semata2 kerana sehelai blaus.

Akhirnya blaus ditemui tergantung dengan  baju2 lain yg saya dah belek satu  persatu sebanyak lebih dari 5 kali jugak.

Nak tau kenapa saya tak perasan blaus tu ada  tergantung di situ? sebab........blaus tu dalam keadaan TERBALIK!!! (yg belah luar kat dalam)

Adoiiiiii!!!!!!  SAKITNYA KEPALA SAYA!!!!!

34 comments:

Encik H said...

err...blaus baru punya pasal, sampai 2jam pun sanggup cari ea..hahaha

QASEEH HATIKU QASEEH said...

soriiiii....komen akak sy terdelete...huhu...x sngaja...nak klik publish trklik delete plk...al maklum la jari2 yg montel bla gna sematpon...slalu brlaku kecuaian tertekan yg bkn2..sy takut nnt urg igt sy sombong x publish komen2 org...huhu kta hnya blogger yg x pemes sgt2 memalukan..sobs3x...salam perkenalan:)

Encik H said...

akak? errr..mana?

Encik H said...

aaa.."komen akak sy terdelete" tu maksudnya apa? tak faham..hehehe

Scarlett O'Hara said...

Tambah sakit kepala kalau time last minute nak gi kerja baru nak cari baju.Dah tu nak gosok lagi!

norh said...

ha ha..perempuan memang mcm ni ka..suka la dok tambah stress sendiri.. ;)

ellynadyra said...

Hahahaha

Yaya Azura aka Naz Azra said...

mula-mula ingat macam misteri..ye la..baru beli dah hilang..rupa-rupanya gantung tebalik..

sudipVSsenduk said...

pernah alami mcm ni, kekadang sampai terfikir... Ada hantu yg pinjam baju aku ke? o_O

NUR said...

Kasihan sampai sakit kepala ya... Tapi Nur pun gitu gak, kalau selagi tak jumpa barang yg nak selagi tu tak henti cari..

whitecappuccino said...

@yaya: tu la psal...rasa bdoh la plk hee

whitecappuccino said...

@sudipvsenduk:mula la pkir yg bkn2kn?

whitecappuccino said...

@nur:: yerla..kdg rasa bodoh la plk..tp mcm tu la tak puas ati slgi x jmpa

whitecappuccino said...

@En H: tu la pasal

whitecappuccino said...

@scarlett: memsng stresss!

whitecappuccino said...

@norh: betul tu...tak psl2 cari pnyakit.

whitecappuccino said...

@elly; lawak juga hehe

m.u.l.a.n said...

kalo yg kita nak sangat tu, selalu jadi cenggini.. susah nak cari.. tapi kalo yg tak kenan tu, ada je depan mata..

Rapunzeel Cikilolo said...

selalu gak jadi macam ni. ingat misplaced. rupanya depan mata kan...

# follow u :)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

mmg agak menyakitkan hati jgkla kak, hikhik

Cik Nur said...

hihihi..sabar je la kak.. selalu jadi mcm ni..hihi
kita kalau hilang barang tentu nak cari smpai jumpakan..kalau tak jumpa rasa mcm tak puas hati je...

Papa Mifz said...

hadoi kak...sure tension dibuat nyer kan...huhu

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Cikgu ..

Nak gelak x sampai hati.. Sbb pernah terjadi pada diri sendiri.. :)

dhiashahida said...

lau ms menari xjmpa...time xcari..asik2 tu yg kita nmpak depan mata kan...
btw salam kenal...singgah follow awak.:)

Hanis MY said...

Akaaak knp comel sgt ni

Ayuni said...

hikhik, selalu careless camtu....

sal ya said...

sabar je la.

Amie said...

he he heh sib baik terjumpa... agknya blaus tu suruh kita cari dia pelan2...

Alin Marlini said...

hehehehe....pun penah kena camtu...

Anonymous said...

Woah! I’m really loving the template/theme of this site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very hard to get that “perfect balance” between user friendliness and appearance. I must say you have done a amazing job with this. In addition, the blog loads super quick for me on Firefox. Exceptional Blog!

Run Away said...

lama tak dtg jenguk sini...;d....kelakar ar cete ni...;d

Pondok Usang said...

hingga terbalik ku memikirkannya... Salam Aidiladha.. =)

shaiful zaidi said...

salam Aidiladha.

Sham said...

Nasib baik tak dibakornya almari tu ye...heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...