October 30, 2011

BaDMiNToN TeRBuKa PeRanCiS 2011: Lee ChonG Wei BeRaKSi LaGi EsoK

Salam sejahtera!


Keputusan terkini Badminton Terbuka Perancis 2011, Datuk Lee Chong Wei akhirnya dapat menundukkan pemain China Cheng Long setelah gagal menewaskannya  sebanyak 2 kali berturut-turut sebelum ini. Dengan keputusan, 23-21, 17-21, 21-16, Lee Chong Wei akan beraksi di peringkat akhir  esok. Tahniah DLCW!


Sekurang-kurangnya terubat sedikit kekecewaan setelah pasukan bolasepak Terengganu kalah kepada Negeri Sembilan..Tahniah untuk pasukan Negeri Sembilan! untuk Terengganu, lain kali cuba lagi!


Sambil saya layan bola dengan 2 lagi anak pompuan tadi (yang lelaki tengok kat luar), anakanda yang 2 minggu lagi akan menduduki SPM sibuk buat kek coklat di dapur. Inilah hasilnya...(sempat juga enterprem gambar kek!)

Moist Chocolate Cake
Oklah! dah habis sports untuk dilayan malam ni (malam tadi layan tenis sampai lewat pagi) . Esok pulak sambung final badminton dan tenis.. something to look forward to for tomorrow! :)


p/s: Tahniah Arsenal -5, takziah Chelsea-3



14 comments:

Shafiq said...

Takpe.. Boleh cuba lagi Sang Penyu.. :-) Eh, nampak sedaplah kek tu..hehe

Gen2Merah said...

wahhh, tak sangak cikgu ni kaki minat sukan juga ya.. sama macam saya lah.. kalau dah hujung minggu layan semua bola di Astro sampai pagi.. ekekeke..

woww, pandai anak akak buat kek coklat ya.. tiba2 lak saya lapar malam ni.. ehehe

whitecappuccino said...

@shafiq: ya betul..mmg sedap tau! :)

whitecappuccino said...

@Gen2Merah:hehe..boleh tahan..memang akak suka..dia memang suka buat kek.silakan..

akmall said...

tu la kak..susah ..saya pun tak tau cmne boleh ilang...adoi..stress..hahah..

sedap lak choc cake tu lau tengok lama-lama...nak?

whitecappuccino said...

@akmall:relax r..insyaallah settle nanti, adala yg nolong tu..

boleh..silakan hehe

Tinta Emas said...

ooo peminat sukan rupanya....saya kurang sikit minat tapi saya suka ambil tahu bila dah final...

delarocha said...

takziah chelsea?

ceh

whitecappuccino said...

@Tinta Emas: ya saya memang minat.
@delarocha: Opppsss!! sorry! hehehe.

Hanis MY said...

Sedapnya kek nk cikit... Majulah sukn untuk negara...

g0m0k9enDek said...

akak..... tolonglah pos sikit kat kite............... T_T

Daddylicious said...

p/s tu.....tak boleh tahan...haha

whitecappuccino said...

@Hanis: nanti jumpa leh rasa :)
@gomok: meh address poslaju
@Daddylicious: hehe..ada orang marah tu..

Anonymous said...

Maybe you will want to put a twitter icon to your website. Just bookmarked this site, although I must complete this manually. Simply my advice.

My site:
dsl tarifvergleich und Anbieter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...