October 21, 2011

JoM LaYaN GaMBaR BeST!

Selamat petang!
Ok! saya dah balik dari bersantai di tepi pantai 
di perkampungan nelayan.
Tido kat chalet best!
pemandangan di sekitar pantai dan
perkampungan nelayan juga cantik..
gambar2 ni sempat saya snap pagi tadi.

waktu ni langit mendung hampir hujan

anakanda berdua mengambil angin pantai sebelum pulang

laut yang biru..tenang




sungai dekat pantai..suka tempat ni



nampak tak laut di hujung sana tu?


kalau takde sampah di pangkal pokok kelapa tu tentu lagi mengancam


aisey..rosak pemandangan sebab sampah tu..abaikan!


di tepi semak di pinggir paya..


Semoga terhibur menjamu mata ya!

8 comments:

Gen2Merah said...

wahhh, cantiknya pemandangan di tepi pantai itu.. harmoni rasanya..

anak gadis dua org itu pun cantik.., oppsss.. ehehehe

delarocha said...

klu dijaga elok2 kebersihannya, boleh dijadikan tempat tarikan pelancong

Amie said...

Assalamualaikum WC,
tengok pokok rhu tepi pantai tu....sama macam pantai Sahabat 16 di Tungku....

Shafiq said...

Cantik pemandangan.. kat mana kawasan ni kak? Macam kat pantai Timur je.. :-)

Hanis MY said...

Hanis paling suka tepi pantai syoknyaa holiday dan dating, gambar sungguh mendamaikan... Bila la org kt nk jd berdisiplin tak buang sampan merata2 kan huhu...

Run Away said...

wah...sy suka pemandangan mcm ni...best kan....nice pic....;d

whitecappuccino said...

@Shafiq: dekat Setiu..

YNA said...

serius! mmg gmbr best gilos okay? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...