October 16, 2011

SaMa NaiK

Salam sejahtera..

Buat apa tu??
Kat tv waktu ni macam2 ada..
dari rancangan hiburan (tak pernah tak der)
hinggalah sukan.
LIVE lagi..
Arsenal sedang berentap dengan Sunderland (sedang tengok)
sedang berlangsung juga  Badminton Dutch Open..

Suami layan bola..saya layan sama.
dia layan badminton..saya ikut jugak.
dia layan tenis...saya tak ketinggalan.
dia layan table tennis...ok ajer
Pendek kata, 
semua sukan disebutkan di atas saya boleh 
tengok sama2.


TAPIIIII...
bila petang2 saya layan telenovela ni,



dia pun sama naik dengan saya..hehe

Marcelo Machado..cool!

yang ni pulak
dah berumur tapi cantik..

Suka jugak watak dia ni..
Priscila..cantik tapi gedik

Sekian saja entri santai saya buat malam ini..

p/s: Arsenal 2-1 Sunderland!



semua gambar ihsan google..

15 comments:

Kalamhati said...

bestnye ciknor..sehati sejiwa gitu..=)

kiz said...

tapi saya..bila nak tgk bola..semua bising sebab nak tgk channel lain..terpaksalah mengalah ..cari live streaming je kat internet kalau nak tgk bola..huhu

YNA said...

mata LOLITA sgt cantek kan? :-)

malam tadi yna teman org tua yna tgk bola gak.. nasib baik MU VS Liverpool seri.. kalau x, pedih telinga dgr dia membebel :D

whitecappuccino said...

@YNA:a'ah.mata dia memang cantik!.oh..hehe, membebel jugak dia ya? akak pun layan juga semalam.

@Kiz: alaa..kesian..biasa la budak2 lagi, ayah pulak yg kena mengalah kan?janji boleh juga tengok.

@Kalamhati: ya..alhamdulillah..

Shafiq said...

Waahh..sehati sejiwa nampak suami akak dengan akak..:-)

norh said...

tak pernah dah la layan telenovela ni..

Amie said...

bestnya...sejoli, sekufu...

Hanis MY said...

romantik betul sama2 layan telenovela... suka suka...

azwa amani said...

huhuhu..tak suka lah tgok cter ni kak..tak paham sangat.. huhu

whitecappuccino said...

@shafiq: :)
@norh: ye la, dah terlanjur tengok
@Amie: :)
@Hanis MY:hehe
@Azwa: kalo tak tengok awal memang tak faham..akak suka citer latin sbb akak tau la skit2 spanish.

Gentleman Frog said...

Salam,

wah romantiknya..

wahida said...

suami isteri sama citarasa...bestnya...

amna said...

sbb tu orang kata minat boleh dibentuk..
kadang tu benda yang kita kena buat bukan apa yang kita suka atau minat, tpi bila dah cuba baru datang minat tu.. huhu

Run Away said...

wah...best kan tgk cete telenovela sama2...romantik kan...;d

NM02 said...

priscila gedix tapi rambut dia sangat cantek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...