November 9, 2012

AnaK KuCinG LaGI

ASsalamualaikum..

Cuti sekolah dah bermula, baru boleh rehat sekejap. Baru ni betul2 sibuk dengan pelbagai program sekolah, program pelajar SPM, anak2 juga menduduki PMR dan SPM.

Dah lama tak bercerita di sini..buntu sekejap tak tau nak start dari mana..

Oklah. saya mula dengan cerita kucing..LAGI?
Ya!(yang saya jadi bidan terjun dulu) 
Ini antara anak kucing saya yang comel  tau!
sebab bulunya gebu walaupun kucing kampung, tak caya tengok sendiri..
Kawan2 mintak nak bela tapi saya sayang. Nak bela sendiri.








TAPI..... yang tinggal hanya gambar2 saja, kucingnya sudah tiada.
Kalau yang dulu umur sebulan mati dimakan kucing jantan, yang ni pulak
hilang sewaktu umurnya 2 bulan, letak kt luar sekejap jer terus hilang. beberapa hari kemudian jiran jumpa tulang dalam parit dekat belakang rumah.

Memang umur tak panjang juga. Kami dah lali dengan kucing yang 
asyik mati. Redha je laa. Tapi ibunya masih ada.

Kesimpulan yang dapat dibuat ialah, blog saya ni penuh dengan
gambar2 kucing kami yang dah mati...

7 comments:

❤Kamsiah❤ said...

comei...putih gebu...mesti terkilan,kan

salam kenal cikgu..

Liselle MonCherie said...

It's been a long time,you haven't write anything! Huhu welcome back :D
Sebenarnya kucing ni sebijik mcm anak kucing sy yg dah mati....huhu sedih2 mengimbau kembali...

Amie said...

sebelum ini 4 ekor anak kucing kami pun mati, terlanggar kereta, jiran langgar dan ada yang mati sendiri. lepas tu ibunya bunting lagi, beranak 5 pulak... mati satu tinggal 4.
Bulu kucing kampung nampak cantik mungkin faktor pemakanan kot WC...

ieda said...

comelnyaa kak ..
mata dia biru ..
saya kalau comel2 macam nie , teringin nak bela ... tapi saya geli huhuh

Cik Nur said...

mati dah ke..? nur baru nak minta bela..
tapi sedihkan bila kucing mati..
kalau nur meranbu keluar air mata..sedih..huhuh

Ct Noraishah said...

comelnyaaaa

Nur-nba said...

Sabar ye kak.. Nur tahu macam mana rasanya bila hilang kucing yang kita sayang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...