November 11, 2012

SaPe Ni?

Paling tak suka bila dapat panggilan dari nombor yang tak dikenali,
bila kita jawab "hello" dan orang tu tanya " sape ni?" dengan nada yg tinggi.
Mulalah suara kita pun tiba-tiba rasa nak 'meninggi' juga.
Lantas jawapannya ialah" nak cakap dengan sape?"
Tak pun saya akan putuskan talian.

Tak boleh ke berhemah sedikit kalau menelefon? lainlah kalau orang 
di hujung talian tu ialah orang yg kita kenal atau dah biasa sangat.
Tak gitu?




13 comments:

kasihredha said...

Pernah dpt pangglan pelik2...Tp x layan...hihi

Cik Nur said...

betul...memang pantang kalau mcm tu, dah la dia yg telepon, pastu boleh tanya sapa..eee..geram jee..!

the malay male said...

dia yg telefon kita, dia Pulak yg tanya sape kita.. Huhu

bukankosong said...

dia ingat ko caras laki dia kot

kih kih kih

Deru Ombak said...

Wrong number!!! Tuuuuut.. Tuuuuut.. Hahah..
Malas layanz!!!

Rapunzeel Cikilolo said...

setiap hari akan no yang tak dikenali...

biase lah kerja construction. entah orang mane2 talipon.

lagi2 bile projek baru mula.

yana lyana said...

annoying sangat kan?
pernah jugak jadi macam tu..

Farah Shamsudin said...

lamenya saya tak singgah sini kak. Masa agak terbatas sekarang ni.. sy pun pernah dapat panggilan pelik2.. last2 kalau panggilan tak dikenali memang saya tak angkat laa..

Yaya Azura said...

nombor tak naik nama saya tak jawab..hihi..kalau betul urgent dorang akan mesej kan..malas nak melayan bank promote insurance la, privillege card la..serik dah kena 3 4 kali..

Rozuan Ismail said...

wat bodoh je dengan org mcm tuh

Cik Pensil said...

dia telefon , dia boleh buat2 tanya pulak ! -_-

ellynadyra said...

aku pun angin kalau si pemanggil tanya sapa kita!

Papa Mifz said...

dia telefon dia lak tye siapo kita kan...hmm..pelik...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...