November 18, 2012

SeLiPaR KaWin


Haha..selipar pun kawin jugak yer?
kalau berlainan sebelah tu kita panggil selipar kawinla.
Serupa tapi tak sama.



Kepunyaan papa budak-budak ni .
Papanya baru perasan yang seliparnya lain sebelah.
Tak tahu pulak bila bertukar/tertukar dengan orang punya, 
mungkin masa gi solat hajat/tahlil rumah orang...
tapi yang lucunya dia sendiri tak ingat yang mana 
satu dia punya (big grin),
yang belah kiri ke kanan dahla brand 
dan saiz sama...pakai sauk jer. 
Mira kata" hahaha! papa sokmo tak ingat!''

Moral of the story: 
Barang kepunyaan kita kena cam dan perhati betul-betul.



15 comments:

kasihredha said...

Berjodoh Betul slipar tu...ada chemistry gitu...sampai2 tak perasan. Mungkin brand pun samo kot.

Cik Nur said...

hahahaha..pertama kali dengar ni..!
mmg kuat betul jodoh selipar ni..hhaha

g0m0k9enDek said...

comel gila papa kak!!! hahaha.. kadang kala org ingt benda tu simple.. tapi kalau mmg dalam kepala banyak benda penting nak kena pk, bnda mcam tu pon kita akan terlepas pandang!

Rapunzeel Cikilolo said...

memang nampak lebih kurang pun :)

ieda said...

ekekek aah lebih kurang sama ... bila jadi macam nie memang x ingat yg mana satu kita punye ;)

محمد رازيق said...

kak, awat selipar len2 ni. hehe. ke feseyen ni? hehe, tq kak singgah blog sy, jgn serik mai lg

Amie said...

He he he selipar kahwin ye... serupa tapi pasangan tak sama.

the malay male said...

boleh jd trend ni :-)

Dátiles.Dulces.HafRizah said...

comel jugak selipar kawin ni... leh jd fesyen kot..haha....

Salam ziarah...lama dh tak blogging, rindu kawan2 blogger semua... lau ade mase, jom la lawat blog saya yg dah di renovate :)



"Datiles Dulces Hafrizah""

m.u.l.a.n said...

laaa... mmg nampak sangat sama kalo sekali imbas kan..

Papa Mifz said...

Tengok sekali imbas mmg tak perasan,hehe

NoorVictory said...

Hahaha. Mula-mula saya pelik kenapa akak cakap selipar xsama sebab saya nampak dua-dua sama rupa sama spisis! Hahaha

Patut la boleh tertukar. Hehe

NM02 said...

hehehe

jodoh mereka bertemu tanpa diduga

serba serbi lengkap...

moga jodoh mereka berpanjangan

hehehe

★ aIsyaH ★ said...

selipar pun kahwin jugak ye..?kalau hilg sebelah..mksdnye..da b'pish la ea..hehe..xD

sal ya said...

boleh pulak tak ingat tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...