November 21, 2012

OST PuTeRa RaYYaN - LaFaZKanLaH


Semenjak layan " Putera Rayyan",
suka pulak dengan lagu ni,
mendayu2 tapi boleh laaa...



Lirik Lagu: Lafazkanlah - Rahayudean 

Bila resah semuanya keranamu

Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
Turut jua engkau rasai


Lafazkanlah kasih
Kalimah cinta
Lafazkanlah saja
Rindu milik kita

Kerana hati ini
Hanyalah buatmu
Setulus hati ku
Ku serah padamu

Oh kekasih
Kekasih janganlah kau pergi
Kerana ku menyayangi mu
Kerinduan ini hanyalah untuk mu

Percayalah ku cinta padamu
Moga realiti bukannya mimpi

Bila resah semuanya keranamu
Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
Turut jua engkau rasai





  p/s: Sedang kita bersenang-senang di waktu ini, tak dapat
        nak bayangkan penderitaan yang dialami oleh umat 
        Islam di Gaza terutamanya kanak-kanak. Hanya 
        mampu berdoa untuk mereka..



11 comments:

Gentleman Frog said...

salam,

teringat zaman bercinta kan

norh said...

moga Allah berikan kekuatan pada mereka..

Cik Nur said...

pertama kali dengar lagu ni..
best juga..sdap suara rahayudean ni...

sebak lak dengar lagu ni..huhu

Rozuan Ismail said...

kena try dengar lagu ni.mcm best je

Carl Lesmana said...

mama with papa hahaha =)

Nur-nba said...

Ok juga lagu ni..

ieda said...

wah kak ..
rumah baru ;)
loike !!

hurmmm saya x pernah tgk citer nie kak huhu

m.u.l.a.n said...

alamak tak dapat dengar... nanti nak try ladi..

Yaya Azura said...

suka dgn lakonan nad zainal..
tp penyanyi Rahayudean tu tak kenal la...

MulutPayau said...

pertama kali dgr lagu ni..best jugak...

sal ya said...

putera rayyan pun saya tak tgk. adehh... dah lama tak jenguk akak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...