April 2, 2013

ManDi


Pagi nak gi sekolah, mandi.
Balik sekolah mandi,
petang , mandi.
maghrib mandi.
Nak tidur pun kena mandi.

Biasanya mandi 3 kali sehari saja.
Sekarang sewaktu di sekolah pun
dah bermandi peluh..






18 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

belum lagi g site tu :)

aku biasakan diri kebak pada peluh

haha!

Shafiq said...

Ha'ah. Setuju dengan Whitecappucino. Asyik nak mandi jee...

Syira Qahira said...

salam

cuaca sekarang mmg panas sangat
dalam aircond pun bermandi peluh kak!

Daddy Ziyyad said...

Musim panas pulak tu, lagi harus kena mandi selalu

Nur-nba said...

Memang mandi peluh waktu di sekolah.. Semua kelas yg Nur ajar dan makmal nun di tingkat empat.. Lencun baju dengan peluh.. ;)

Cik Nur™ said...

cuaca sekarang ni panas lain macam kan...

Aimaniman Ezaiza said...

Yupp cuaca mmg sangat2 panas, mlm pun panas, kena mandi tengah2 mlm plak, pas tu aircond suhu rendah sgt..

m.u.l.a.n said...

sini 35'C.. rumput kaler kuning..

f.toddey said...

sini sejuk je tcr..mcm duk dalam peti ais..nk beku dah ni(ayat perli)

Papa Mifz said...

kalau tak kerap mandi pasti badan jadik tak selesa kan...

Situs Top Info said...

kunjungan perdana gan..
salam kenal dan sukses terus.

elly nadyra said...

Mmg mandi bkali2 skang ni! Panas betul cuaca!

anak ayah said...

mandi best je. boleh releasekn tension kat semua urat saraf ni haaa..hee

elly nadyra said...

http://ellynadyra.blogspot.com/2013/04/tahniah-utk-satu2nya-pemenang.html

kak, dont miss my entry on this!

elly nadyra said...

kak, dont miss my entry on this!

http://ellynadyra.blogspot.com/2013/04/tahniah-utk-satu2nya-pemenang.html

Pondok Usang said...

jadi mana datangnya peribahasa melayu "mandi tak basah??"

BUNDA a.k.a KN said...

kalau badan berpeluh tak selesa nak tukar baju lain..kene mandi dulu..

kasihredha said...

rmoh pong dah berubah...makin berseri2...wallpaper doh beruboh.
panas sgt ko loni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...