June 24, 2012

BiLa ExPiReD?

Assalamualaikum..
Baru lekatkan benda ni kat keta malam ni..
 direnew oleh ss tadi.
.
.
.
.
.
.
.
.


dah seminggu rupanya saya memandu ke sana ke mari
dengan roadtax yang dah expired,
dengan selambanya!
mujur tak terserempak dengan JPJ yang buat road block.

Jangan diamalkan okeh!
tak pasal2 melayang $$$$$$$$$
bayar saman.

Cuba check sticker roadtax anda,
bila expired?

14 comments:

delarocha said...

bila tak sedar mmg tak selisih dgn JPJ... dah tersedar nnt dan2 masa tu JPJ buat roadblock..huhu

kasihredha said...

selalu jugok mcm ni
dgn selamba bowok kheto dgn roadtax mapuh(mati...hik2)..
bilo sedar baghu gelabah...hahaha

Nurul Iman said...

nasib baikmsh blm ad krta sndiri

m.u.l.a.n said...

pernah jgk kena dulu.. siap sampai bukit hitam ada road blockgi la.. alhamdulillah tak kena apa2..

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Cikgu ..

Kakya pernah juga leka Dan x perasan roadtax dah tamat tempoh.. Hehe! Betul tu Cikgu..JPJ ni....tiada maaf bagimu.
:)

Papa Mifz said...

oh lain kali kene lebih alert kak...huhu

Syira said...

salam

kadang-kadang saya pun x sedar... sbb motor punya letak bawah kusyen..hehe

ellynadyra said...

ujung bln mati hehehe

Nur-nba said...

Tak ingat pula bila roadtax kereta Nur tamat tempoh.. Tq atas ingatan..

Psttt.. Kak, Nur pun pernah juga lupa seperti ni.. :D

MulutPayau said...

kalau roadtax tak pernah lagi terbabas (sbb suami yg bayarkan)..tapi lesen selalu jer terlupa..pernah 3 bulan bawak keta dgn lesen yg dah tamat...nasib baik tak kena saman....

Ros said...

Assalamualaikum Whitecappuccino,

Mujur tak kena saman he.he.he...

Hanis MY said...

Nasib baik tk terserempk dgn jpj...

Faza said...

hehe kekadang mmg saya pon lengahkan.. :P

Mr.Clive said...

adoi...pening kepala bila memikirna hal ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...