January 21, 2013

SpeSiS SaMa KaLeR LaiN?



Dah dekat 3 minggu kembang.Kaler putih kuning

 
                                      
                                     
Yang ni pulak kelopak tengah kaler ungu
                    
tu je nak tunjuk hehe..



6 comments:

Cik Nur said...

cantik...!
tome yg berbeda...

Papa Mifz said...

akak mesti minat bercucuk tanam bunga nih kan, samolah dgn mak PM...:)

elly nadyra said...

Cantiknya!

Amie said...

Tujuh lapan tahun lalu kami ada 117 spesies orkid, suami buatkan rumah teduhan orkid. Bila pembantu rumah balik Indon, habis mati semua sebab tuan rumah tak jengok, tak belai, tak siram & bubuh baja seperti yang maid lakukan... rupanya orkid minta disayangi! Sekarang hanya ada sisa-sisa 2-3 spesies yang tahan lasak. Itupun hidup segan mati tak mahu.

Wak Gelas™ said...

chantek orkid tu makk..,e HHHe

sudipVSsenduk said...

kadang2 pelik bila tengok pokok orkid, walaupun tak perlukan tanah, tapi masih boleh hidup dgn subur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...