February 25, 2013

CeRiaKan HaRi Mu

Selamat hari isnin!
dah lebih separuh hari pun 
baru nak wish !
Di tempat saya hujan turun
sejak semalam, sekejap reda
sekejap lebat macam
musim tengkujuh.
Air sungai juga telah 
melimpah tebing.

Namun apa pun jua cuaca di tempat
anda ketika ini, saya doakan semoga
hari anda hari yang ceria,
 penuh dengan
peristiwa warna warni
macam kek yang saya makan
kemarin.


Cantik kan warna kek lapis ni?


Kek Lapis Blueberry
pemberian kawan semalam.
Rasa memang sedap
seceria warnanya.


motif entri ?
saja nak tunjuk kek
yang berwarna ceria ni!
Ceria-ceria selalu!






15 comments:

the malay male said...

colourful sungguh

m.u.l.a.n said...

yummeehhh sungguh.. kalerful pulak tu..

Rapunzeel Cikilolo said...

ooouh... serius sangat teringin...

Papa Mifz said...

fuh ceria sungguh warna kek lapis tuh...striking...pasti bersemangat nak makan...:)

Shafiq said...

Kat Gong Badak pun ujan. Haah, cerianya! :-)

amai said...

cm sedap je....resepi?

Cik Nur said...

cantiklahhh...
nampak pun sedap,....

MystoryPic said...

Yee.... semoga kita semua hidup seceria pelangi dan semanis kek tu...

Ema Blog said...

dahlah cantik..sedap pulak tu..

ieda immi said...

sedapnyee
skrg tgh fenomena kek lapis warna warni bertingkat nie
sedapp dan cantik lah kak !

wahida said...

wah...temptingnya....geram je tgk...

ada lagi x kak? heheh...

NM02 said...

sedapnyer!!!!

elly nadyra said...

Wahhhhhh kalerfulllll

4feet8 said...

eh, menariknya. topping dia blueberry + cream cheese ke?

Amie said...

Memang sungguh ceria... hari yang ceria diserikan dengan kek lapis warna pelangi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...