February 2, 2013

SaBTu YanG BiaSa BiaSa, TomYaM CoLeK JaMBu

Assalamualaikum dan selamat petang,

Hari ni sempat melunaskan sedikit kerja2 menanda kertas Ujian Pengesanan
Tingkatan 5..markah due 5/2..ada 2 kelas lagi belum siap. Sempat ke siap 3 hari lagi? Kalau buat sempatla..hehe.

Lepas tu gi beli kasut sukan adik..bila pulak sukan entah!.

Balik terus masak tomyam saja sebab lauk lain dah ada.

lupa beli sayur , ada tomato je

Lepas makan nasi goreng dan tomyam, makan pulak rojak/colek jambu ni.
nyum nyum nyum!. Tapi pedas berapi huh! tak leh makan banyak nanti sakit perut !


                                                            jambu saja takde buah lain


dah gaul...ada yang terliur tak?

Oh ya..tq Irtiyah dan umminya sebab bagi souvenir dari China ni.

2 FM, keychain utk adik dan kasut kain kecil.

Orang memberi kita merasa
Orang berbudi kita berbahasa.


27 comments:

Sue PeLik said...

sedapnyaaaaa jambu dengan kuah rojak tuh!!! huhuhu

Carl Lesmana said...

sama2 bg pihak ummi. hehehe. sedaknyo tomyam. . .

Amie said...

Maunya tak terliur WC.... lagilah kalau ramai-ramai mengadapnya, yang rebut2 tu tambahlah lagi sedapnya!

Rapunzeel Cikilolo said...

nak jugak sambal colek... terliur...

umi alya said...

lamanya tak masak tomyam

bukankosong said...

meleleh sudah air liur ini

nea lopah said...

salam...nyum2 terliur saya. salam perkenalan n polow sini jugak..jemput yer singgah blog saya.

MystoryPic said...

terliur nya colek tuh

Cik Nur said...

Gulp...!
MMg kecur liurlah tgk jambu tu,....
sedap nyeeee..!

Ayuni said...

waa...makin cantik blog nie....

MulutPayau said...

Memang tertelan air liur tengok colek jambu tu....

the malay male said...

sedap

shaiful zaidi said...

Sedap

Mr.Clive said...

suka la background blog akak skrng...eheheh...sesuai ngan isi blog... :)

anyway, yang dah digaul tu...kalau mintak sikit boleh tak? heheheh


take care kak!

Shafiq said...

Sedap tuuu...:-P

Papa Mifz said...

fuh rojak buah tuh memangil2 jer PM tengok...hehe

elly nadyra said...

Nampak sedap lk tomyam tu walau x byk bhn2nya.
FM cantik

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

itu jambu fav kita tau :)

m.u.l.a.n said...

jambu..!!!!! cantik background baru ni... sweet sgt...

kasihredha said...

Salam ...hugs
Meme terliurrrrrrr.....sedapppnyo
Meleleh air liur

sudipVSsenduk said...

tomyam cair-cair mcm ni mmg sedap berbanding yg pekat jual di kedai, sekali tersedak... terus hilang selera

Gentleman Frog said...

salam,

besarnya udang, saya suka tyam tapi kebelakangan ni xboleh mkn seafood sgt sbb alergi..

NM03 said...

woooo...... colek tu membangkitkan bulu romaku!!


terliurrr beb!

wahida said...

saya mmg dah terliur tgk colek jambu tu kak...adoi la...

Cik Nur said...

hehe..xtahulah kemana botol2 tu kak..
teringin juga nak tahu...dalam masa yg sama maluu..hihih

man said...

sedapnya..hehehehe

man said...

sedapnya..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...