September 6, 2011

CaMaNa Tu??

Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Kita tau ,
kita selalu  beli baju/pakaian (terutama ladies)
tapi bila ada majlis atau nak ke mana-mana,
buka jer "wordrobe" yang sarat dengan pakaian,
kita selalu cakap macam ni..
"baju takder laa..nak pakai apa ni?"

Camana tu???

11 comments:

Ayuni said...

hikhik, tu sindrom dh bnyk baju, x tau maner nk pilih....

ANISA said...

tu jenis suka bergaya...ada je yang pakai je apa yang ada...

mrsharis said...

Hahahahaha..setuju sangat. Pastu bila kita cakap camtuh nanti hubby mesti buat muka pelik..:D

g0m0k9enDek said...

hahahahah~ tau xper kak... perasan macam xder bajuuuuuu! hik.. hik. hik.. perkara biasa bila kita dan adik nak keluar berjalan!

wahida said...

tu perkara biasa tu kak...sbb semua baju dlm wardrobe tu dah habis pakai dah...bila ada event, mestilah kita nak melaram baju baru kan...hehe....

NM02 said...

itu biasa..

sbb ngengada nak yg baru

hehehe

nazirulhazwan~ said...

JMaap la..den amat jarang beli baju baru.haha selagi ade selagi tu la.pakai

Acik said...

kehkehkeh ..
nape ler terasa sangat kena batang idung ni? :)

Gen2Merah said...

kadang2 saya pun tak paham dengan org pempuan ni... dah ada nak beli yang lain.. koleksi lagi tu.. pastu bila ada event, macam kes di atas ni laa..

kalau lelaki asal simple je.. siappppp... ekekeke

delarocha said...

pompuan memang camtuuuu... ahaksss

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

wakakakakakah...salam raya maaf z /b

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...