September 12, 2011

JanGan BuaT SaYa MaRaH!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Jangan terkejut ya..
Pagi tadi sebaik saja tiba di kelas tingkatan empat saya,
tiba-tiba sahaja "temperature" naik mendadak.
Apa taknya, dah beberapa hari  saya bersabar
dengan perangai loyar buruk melampau mereka (pelajar lelaki).
Tak mendengar kata dan memang kurang ajar (sori!)..
Sengaja mengganggu mereka yang nak belajar.
(pelajar pompuan yang jadi mangsa)

Hari ini dorang terkejut beruk bila tengok
saya marah ..(saya jarang marah, bila marah
tak der yang berani buka mulut)

Lain kali saya kena buat macam ni kot..


Amacam??? brutal tak???
Hahaha...tak pasal-pasal
hancur sekolah!


Kredit: Kartun Datuk LAT

12 comments:

Ayuni said...

bkn stakat kt skolah, kt universiti pun ader lg spesies camtu....

delarocha said...

org yg jgn marah ni bahaya klu dia marah.. meletup semua.. huhu

whitecappuccino said...

@Ayuni: betul tu..mana2 jer ada.
@delarocha: setuju! contoh dah jelas.

Shafiq said...

sakit hati jugak orang-orang macam ni, mengganggu orang lain je..

Diana @ bilakukatacinta said...

ganasnya cikgu....

Hanis Azla said...

kalau pegang bulu ayam pun dah brutal, klau mcm tu apatah lagi.. he..he..

Hanis MY said...

wahh memang brutal..lawak la kartun tu, budak2 lelaki mmg macm tu noti sungguh...

kak nor terima kasih byk2... hugs!

a.samad jaafar said...

hahaha.. brutal..mmg brutal.. bawak pedang samurai pun boleh gak.. hihihi


t kasih krn sudi membaca n3 merepek saya ye..komen sgt saya hargai..

padlie said...

takutnye cikgu garang..
tadi baru mak saya bagitau yang cikgu sains adik saya mengamuk marah students...

MataHati @ MH said...

nak buat permintaan boleh?
tampal ler gambor cikgu tgh marah kat student.. konpem merah habis muka tgh marah2 tu..huhuhu

biasalah tu.. zaman sya belajar dulu pun suka sesangat mengacau dan buat bising dlm kelas

Run Away♥ said...

ayo.....awak dah marahkan..abissssssss...sume takot...hek...;d

Run Away♥ said...

ayo.....awak dah marahkan..abissssssss...sume takot...hek...;d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...