September 2, 2011

RaYa Ke 3..JeM!

Assalamulaikum dan salam sejahtera!
Raya ke 3 kelmarin kami ke Rantau Panjang untuk mengiringi sepupu kami 
yang berkahwin di sana..Nasib baik sewaktu perjalanan pergi di waktu 
pagi keadaan jalanraya taklah teruk sangat sesaknya.
Namun dalam perjalanan pulang pada waktu petang jalan dari Machang ke Tanah Merah jem teruk..kenderaan tak putus2 dalam 10 km panjangnya..tak tau la berapa jam nak lepas dari Machang ke Tanah Merah.. nasib baik kami ke arah yg bertentangan tak lah terkandas.


Jem teruk!

Alhamdulillah, sampai rumah tepat waktu maghrib..

4 comments:

delarocha said...

sabar je laaa

Hanis MY said...

tak sah kalau tak jem time raya kan huhu...

Kalamhati said...

meme keno byk sabar time2 ni kan ciknor..

alhamdulillah sy tadi tak jem sgt..cuma keta byk la..geram dekat pemandu2 yg pentingkan diri sendiri..nak cepat smpi nyusahkan org lain..huhu

Anonymous said...

Semalam sabtu 3 September jem dari Machang ke Kuala Krai. Bertolak dari Kota Bharu jam 10.15 pagi sampai KL sudah 12.30 pagi buta. Sebab sama, kerana pemandu2 potong kiri kanan pentingkan mahu ke depan!
Bilalah Kerajaan nak betulkan keadaan ni.
Polis Machang tak ada pun tinjau keadaan.
Polis Kula Krai ada juga standby, gerun la sikit pemandu yang tak bertamaddun tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...