September 14, 2011

WoRDLeSS WeDnEsDaY #6 -SeSuDaH HuJaN


Pokok di laman rumah saya




14 comments:

Hanis Azla said...

cantik pokok akak.. kat rumah saya, satu pokok pun takde kak.. harapkan pokok yg di tanam majlis bandaran dpn rmh aje.. he..he..

whitecappuccino said...

@Hanis Azla: terima kasih, dulu penuh kawasan rumah pokok2 yg hijau tapi sekarang petang2 asyik berkurung dalam rumah, banyak pokok yg dah mati..siram jer rajin, baja malas nak letak.

NM02 said...

tangan saya panas.. tak sajah utk bercucuk tanam. pokok boleh jadi layu..

Amie said...

hujan yang kuatkah atau ada ribut @ angin kencang? nampak subuk daun pokok bunga tu...

Run Away♥ said...

kakak sy pun rajin tanam pokok...;d

wahida said...

pokok apa tu kak? saya ni bab pokok mmg jahil sikit...

~Nana 귀여운~ said...

nampak cantik dan kelihatan segar kan..huhu

whitecappuccino said...

@NMO2:betul ker?
@Amie:waktu ni baru lepas hujan lebat.
@Run Away:oh ya ke :)
@wahida:lupa la nama dia, ada dua jenis yg warna putih kuning
@nana:memang waktu ni segar kena hujan

ieda said...

ermm x hinggat pokok apa namanya nie :)

delarocha said...

pokok tu baru lepas kena mandi la ye

♕ Mr.IX ♂ said...

baru jer tanam pokok lebih kurang gitu...

p/s: lama x singgah sini gak

Kalamhati said...

cantik pic!..=)

Shafiq said...

Cantik pokok dan cantik gmbarnya.. :-)

Cikgu Tie said...

Pertama kali dapat tengok pokok ni. Senang jaga ke pokok ni jika kita tanam?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...