April 16, 2012

JaDi LeBaH Bzzzzzzzzzzz

Assalamualaikum!
Minggu ni saya jadi


semput hah!

Apapun enjoy pemandangan sawah padi
yang mula menguning ni,
 yang sempat saya
capture sewaktu ulang-alik ke sekolah!




Saya akan kembali!!



24 comments:

kasihredha said...

memang hidup ini kadang2 busy...
kadang2 free sgt...

cantiknye sawah padi tu...kat mano nih??
kelate ko?

whitecappuccino said...

@kasihredha: btul tu kak..ni Tganu kak!

Liselle MonCherie said...

Huhuhu I hope that your work will be finished soon^^.Hehe cantik betul permandangan,mcm rasa nk lari2 ...eheh mcm hindustan plak XDD

ieda said...

cantik kak !

teringat lagu .. " lihattt lahhh keindahannnnn sawah kuuu " lalalala
( x hinggat dahhh ) ekekek

Rozuan Ismail said...

cantiknya suasana kg.tenang dan damai

Shafiq said...

Indahnya pemandangan...

delarocha said...

teringin jugak nak merasa pegi tempat macam tu... kt kg saya takde sawahhhhhhh

Amie said...

Assalamualaikum WC,
nampak saujana mata memandang, tenang dan damai... tapi kalau matahari dah memancar, rasa nak duduk je bawah pokok rendang ye WC.

Deru Ombak said...

Salam Cikgu..

Sama lah jugak ni...
*gone*

Mr.Clive said...

wahhhh niceee! suka pemandangan gitu!aman,tenang aje... :)

Ahmad Safwan bin Idrus said...

Assalamualaikum, cantik la pemandangan sawah padi tu.

CikPuanHaLia said...

Lamanya tak tengok sawah padi yang real. Rindu pulak kenangan zaman kanak2 dulu..huhuhu

Cik Nur said...

bzzzz...mmg xdapat dipisahkan dgn kita yg dah bkerja ni..
ape2pun...cantiklah pmandangan sawah padi tu..!
kuning je...cukup masa kita tuai..!hehhe

So Shy Lady (SSL) said...

bestnya kcik2 dlu ssl suka blari2an ats batas swh!


ssl pon bz mcm lebah gak itu yg tlmbat singgah sini huhuhu sori ye

MamaEma said...

cantik pemandangannya

MamaEma said...

cantik pemandangannya

m.u.l.a.n said...

sesungguhnya suka sangat pic ini.. syahdu mata memandang..

padlie said...

cantiknya pemandangan...

sy dah start jd busy bee sejak september lepas.. dan makin teruk.. heheh

Mr.Clive said...

hi kak...apa khabar pagi pagi rabu ni? :)

Papa Mifz said...

last tgk sawah padi time honeymoon kat langkawi dulu...huhu

aimaniman said...

indah pemandangan. ..
jauh sangat ke sekolah sempat snap gambar lg... kalau akak blum panas bontot dah tiba...

Ayen... said...

agak2 lebah suke makan padi x cikgu?huhuhuhu....

Pondok Usang said...

lebah yg byk berjasa.. kamu pun jadi mcm lebah tau.. =)

mMoOnN aAlLeEaA said...

akak sekarang dekat mana ye. cantiklah tempat tu kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...