April 11, 2012

GeGaRaN DiRaSai

Salam sejahtera..


Baru saja kejap tadi anak lelaki yang
bekerja di Penang call..
Saya tanya ngapa call.


"Ma, masa tsunami pukul 4.45 pm tadi , dalam kilang tempat kerja tu bergegar
lebih kurang seminit. Kami nak keluar dari kilang tapi technician tak benarkan
.nasib baik takde apa2 jadi."
"Kawan yang duk dalam surau kat kilang cakap rak tempat letak telekung terbalik. Lepas tu dalam pukul 6.40 rasa lagi gegaran tu."


Alhamdulillah...harap2 tak berlaku sesuatu yang membimbangkan.



14 comments:

ieda said...

uishh deabr nye rasa ..
dgr berita macam x caya
risau tragedi 2004 berulang kembali kesiann penduduk acheh ..

Shafiq said...

moga tak jadi apa-apa yang tak baik..

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Cikgu..

Amaran tsunami sudah pun di tarik balik, tapi kena berwaspada juga. Alhamdulillah keadaan terkawal.

norh said...

harap2 selamat la hendaknya..

syafiqakarim said...

tu la...kt sini terasa juga .
xteruk sgt la.
minta jauh dr benda x di ingini

Ayen... said...

alhamdulillah tiada apa yg terjadi...

Liselle MonCherie said...

Semoga Allah pelihara keselamatannya

wahida said...

la...kenapa technician tu tak bagi keluar kilang? teruk betul la...nasib baik takde apa2..

harap kita semua dilindungi Allah hendaknya...amin...

noor said...

nor kt rwg xrasa tp member ada yg rasa

Cik Nur said...

saya di taiping pun terasa gegaran tu..kuat juga..!

pintu dan meja bergegar2...mula2 ingtkan angin, tapi bila kerusi dan badan gegar sekali baru sedar, mgkin ade gempar bumi di mana2...

buka fb, rupanya belah2 utara ni ramai yg dapat rasa gegaran..

terus terbayang di aceh mcm manalah..lagi kuat gegarannya...

subhanaALLAh..!

m.u.l.a.n said...

moga kita semua sentiasa dilindungi Allah..

say to easy=) said...

kann..saya di penang pun ase gegaran 2 kali..after tuang air kopi,air berkocak2..

mMoOnN aAlLeEaA said...

risau jugak kan.....

anisalya said...

dudk bangunan tinggi mmg rasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...