April 29, 2011

BeRBaLoI

"Alhamdulillah akhirnya Jumaat muncul lagi.
seronok sebab 3 hari cuti sampai Ahad.
Dah 3 minggu berturut2 weekends pun kerja 
jadi minggu ni SEPENUHNYA  cuti!
Dah beberapa hari juga blog
terbiar tak diupdate..

Dua hari lepas sekolah saya telah menyertai
"Speech Choir Competition" 
Piala YDSM Kategori Aspirasi.
9 buah sekolah telah menyertai pertandingan ini.
Apa yang amat menggembirakan kami
ialah kerana latihan hampir dua bulan
telah membuahkan hasil.
Sekolah kami telah berjaya muncul
naib johan, (tahun lepas tempat ke 3)



Hadiahnya ialah wang tunai RM1000 (lumayan tak??), sijil serta medal.
Tahniah kepada  pelajar serta guru2 yang sama2
terlibat dalam menjadikan kejayaan ini milik kita bersama.
Tahun depan kita buat lebih baik lagi!



6 comments:

akmall said...

lama tak nampak kak WC.... banyak kerja rupanya..

kiz said...

tahniah...semoga terus berjaya..berlatih 2 bulan dapat naib johan..berbaloi tu..cikgu ke yang latih tu??

agak2 juara tu berlatih berapa bulan eh..huhu..lebih sikit dari naib juara kot..

Shafiq said...

Seronok dan mencabar jadi cikgu zaman sekarang.. :-)

whitecappuccino said...

@akmall:ya akmall, banyak kerja.
@kiz:terima kasih,kawan yg sepenuh masa bersama budak2, saya dan 2 org lagi kawan tolong betulkan mana yg kurang.
@shafiq: betul..tugas bukan setakat ngajar dlm kelas jer.

norh said...

macam2 aktiviti ya budak2 sekarang ni..

Carl Lesmana said...

carl lesmana pun ada jugak tu hahaha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...