April 19, 2011

TesTinG 1,2,3..TeLinGa TeRsumBaT Ke?

Selamat pagi!
Pagi2 lagi  mood dah tak berapa nak cantik..
Walaupun pagi tadi bukan main cantik dan ceria sekali !
Entah, saya yang sebut salah atau cik mek yang buat air
tu telinga dia tersumbat pagi ni.

Saya order teh tarik (cappuccino tak der ek)
masa breakfast tadi,
bila hirup sekali....
eh!! nape rasa semacam ni??
betul ke teh tarik rasa cam ni??
Hirup sekali lagi..sah!
bukan teh tarik!
Napela kau bagi saya nescafe tarik pepagi ni?
sejak bila pulak aku minum nescafe tarik nih?
Nak suruh saya sakit perut sakit kepala ke??
Adoiii!! saya tanya kawan sebelah,
betul kan saya sebut teh tarik, bukan nescafe tarik??
"Betul! awak order teh tarik"
yelah nak confirm  mana la tau
kot2 minta lain sebut lain, bukan boleh percaya sangat pun.

Dengan dua kali hirup dan air yang tak luak tu,
saya terus BLAH!
(tapi bayar la yg makan tu)
harap mood kembali paras normal
selepas masuk kelas.





10 comments:

So Shy Lady said...

ahaks sabar je la kan...kot rmai yg order, trus dia confius ;)

Rozuan Ismail said...

its normal..korek telinga tak nih..huhu

NM02 said...

ooo... tak leh minum nes ye. ai plak pantang tak pekena nes.. leh jadi sasau..

Ayuni said...

hm, org kedai slalu camtu, mintak lain, dpt lain....

padlie said...

boleh minta tukar tu..
pernah jadi gitu gak.. order teh o limau suam.. dapat air limau ais..

Hanis Azla said...

ini boleh mendatangkan marah... he..he.. sabar yer kak.. harap2 sakit kepala dan sakit perut tu menjauhi akak..

Radzkylini said...

nasib baik dia x bg pepsi pagi2 cmtu kan?haha

Kalamhati said...

huhu sabo ye ciknor..=)

Ayuni said...

hm, award utk sis,sila ke http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2011/04/award-for-three-top-commentator.html

whitecappuccino said...

@so shy lady:masa tu akak yg last order..
@Rozuan:nanti nak tanya:)
@NMO:a'ah..sakit kepala n perut..mmg tak leh
@Ayuni:tu la pasal
@padlie: dah lewat masa tu malas nak bebel kat dia
@Hanis:tima kasih..harap gitulah
@Radzkylini: hehe..betul jugak ya?
@Kalamhati:sabor la ni :)
@Ayuni: thanks sis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...