April 22, 2011

SeKoLaH Ku RuMaH Ku

Assalamualaikum
Dah dua hari blog ni tak diupdate..
Ermmm..busy weh! 
Balik rumah, TIDO!
Nama jer Jumaat  Sabtu cuti tapi siang malam
terpaksa juga ke sekolah kerana setiap
weekends ada jer program untuk pelajar.
Sebenarnya dah 3 hujung minggu berturut-turut
ada program di sekolah
menyebabkan siang malam, Jumaat dan
Sabtu juga saya terpaksa berada
di sekolah.
Kerja 7 hari seminggu..
malam pun gi sekolah..
Nasib baik tak tido kat sekolah!

10 comments:

alinac lover said...

salam kenal :)

delarocha said...

banyakkan rehat

nanti stress

kiz said...

itulah pengorbanan seorang guru..sangat sangat besar..jadi murid2 semua kena hargai guru..

Kalamhati said...

huhu ambo pun esok keno gi skolok jugop..
ado miting jogathon pulak..huhu

Farah Shamsudin said...

pengorbanan seorang guru..

mommylavender said...

salam malam nur~tu lah jasa seorang guru yg tak ternilai harganya....tq nur mendidik anak bangsa kite sehingga berjaya....

Cikgu CTE said...

saya pun penat jugak tapi nak jugak update blog...
banyak kerja terbengkalai kat rumah saya...

esok ada sekolah ganti yang tak habis-habis. ada pulak kursus kepimpinan pelajar sampai petang...

buzy...buzy..

akmall said...

tak per....jalankan tugas sebagai guru dengan sebaik mungkin..amik cuti lau tak larat...

Shafiq said...

Kesian akak.. Sibuk memanjang..

fadhdeela said...

chaiyok2!! berkhidmat utk negara :P

Meh sini: Lisa Surihani Bercinta dengan Yusry??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...