March 12, 2012

HaRi NI IsNiN PuLaK Ye?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..


Buat apa tu? tengah kerja ek?
Oh yang sedang bercuti tu selamat bercuti!
Pagi tadi saya ke kelas tambahan ..
ya, sekolah saya setiap kali cuti ada kelas tambahan,
kalau cuti seminggu, kelas tambahan 3 hari.
Kena la seorang sekali, 2 jam jer.


Lepas kelas terus menghadiri kenduri kawin
adik kawan saya..kebetulan hujan lebat,
tempat pulak sempit terpaksa la menunggu sekejap 
untuk dapatkan tempat duduk..
sambil makan kena tempias hujan
tapi sebab lapar, telan je la.


Lepas maghrib nak ke Kuantan.
Jumpa lagi!!


14 comments:

Cik Nur said...

wahh..nak ke kuantan ye..syoknya..brhati2 semasa memandu.. :)

m.u.l.a.n said...

lepas ke kuantan, terus ke kerteh la... sini dah hujan lebat tak henti 2 hari.. rasa macam hujung tahun lak.

Amie said...

Memang kena korban masa dan tenaga... cuti tapi tak macam cuti ye WC... he he hehhh

Gen2Merah said...

laa, rupanya ari ni ari Isnin ya.. hahaha... keasyikan ja cuti2... ingatkan hari ni masa Ahad,, hihihih.

selamat bercuti cikgu

mMoOnN aAlLeEaA said...

cuti pun g sekolah gak ye kak. takpe...demi untuk kejayaan anak murid

Liselle MonCherie said...

Happy Holidays!
Hehe walaupun cuti...duty mesti ada XD

Shafiq said...

selamat bercuti.:-)

kasihredha said...

cuti ke kuantan ye
selamat bercuti :)

Mr.Clive said...

hoho ada la merasa nasi minyak hujung minggu lepas...yummylicious! :D

Dearest Lou said...

Lovely picture! Be sure to enter the giveaway I'm hosting on my blog! http://dearest-lou.blogspot.com/2012/03/modest-sea-giveaway.html

noor said...

huhuhuhuh bestlah cikgu cuti waaaaa

Hanis Azla said...

selamat bercuti kak..

Selendang Merah said...

wah ke kuantan...lama dh tak pi sane..^^ ati2

ANISA said...

bercuti kat kuantan ke?? buat entry nnt taw...
tag kat entry ni..
http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/03/contest-aku-suka-makan-coklat.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...