March 17, 2012

KaNaK2 RiBeNa


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Wah! dah beberapa hari blog terbiar tanpa update.
Balik dari Kuantan terus menyepi..
bukan saja2 menyepi tapi duk berhibernasi..
Syok baca novel sampai payah la nak letak,
dahla novel ni tebal dengan muka surat sampai 810.
Kepada sapa2 yang kaki novel tu dan tak baca lagi novel ni,
bolehla baca kalau ada masa ye..
citernya best sesangat lah!
mula2 baca sampai gelak2 senyum2  tapi pas tu
boleh pulak airmata berjurai dengan tak disengajakan.
Nak tau citernya baca sendiri ok!

v
v
v
v


Berbalik citer gi Kuantan..
Pergi sana sebab lama tak jumpa
anak2 sedara ni..
pompuan jer?? yang kecik2 ni ramai pompuan..
yang lelaki dah besar2 .
Inilah rupa-rupa kanak2 ribena tu..

sedang tengok citer kat youtube tu




Kebetulan malam tu mereka pakai baju kaler pink cuma 
Malihah sorang berbaju merah. 
Si Sofea monyok jer sebab sakit perut.


Ni lagi 2 orang kanak2 ribena
yang tak reti duk diam..


Aizat dan Rayyan


oklah...selamat berehat di hari Sabtu ini.



9 comments:

Cik Nur said...

kasihan sofea..
mcm best je novel tu, ish..sy kalau dah melekat dengan novel habislahhh...

hohoho

Shafiq said...

Comel-comel la diaorang.. :-)

kasihredha said...

semua comel2
tebalnya novel tu..best yer

Ayuni said...

comel!

aimaniman said...

seronok jumpa sedara mara time cuti sekolah ni..akak kjap je balik sbb ada klas tambhn..budak2 pompuan mmg suka pink..mcm anak2 akak bleh dikira bj kaler lain...

Mr.Clive said...

haha macam model la pulak...kehkehkehh

ieda said...

akak ke ktn x nak roger2 ieda huhuhu

wahhh bukan main ribena budak2 tuu cute2 lah kak .. ;)

whitecappuccino said...

@ieda: gi sekejap jer ieda..tak sempat nak roger2 la..

Ayen... said...

datang kuantan???laaaa x kabo pun kat kwn,klu x boleh jumpa...huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...