March 28, 2012

PeaCe No WaR

Assalamualaikum..

Layan telatah anak sedara saya ni..
yang air liur sentiasa meleleh tu,
Nak buat "PEACE" sampai terteleng kepala

hampir berjaya
PEACE tiga jari..jaaadilah!!

20 comments:

kasihredha said...

peaceeeee...5 jari sekali :))

Miss Purple said...

hehe, comel!

Amie said...

Seronok layan anak kecil....ia jadi terapi minda.

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Cikgu..

Apa pun anak kecil buat, tentunya mencuit hati.. :)

Mr.Clive said...

wahhh wahhh comotnyerr dierr...heheh

delarocha said...

basah dah tu

dyabunga said...

nak peace jugak..peace..hihih
comel lah..

Shafiq said...

COMEL! :-)

Liselle MonCherie said...

Peace yo!
Let's get back the 60's where
Hippies fight for PEACE~ hehehe

anisalya said...

comel je buat peace tak jadik.

Daddylicious said...

ini betul2 hero ni...hehe

ieda said...

aaah comel ..
ekekek basah satu baju tuu ;)

Alin Marlini said...

peacee....

Cik Nur said...

alolololo..tomeinyer..!
org kata, kalau air liur melelh, ade yg di idamkan ibunya tak dapat time mgandung dulu.

kalau ada, bg kan budak tu, mkn apa yg xdapat tu..

kata org la, nur xtahu kesahihanya mcm mana..hihihi

♕ Mr.IX ♂ said...

skali wat muka cute terjelir lidah.......

m.u.l.a.n said...

hehehe... comelnya..

Ayen... said...

hahahahaha...mesti aktif sesangat ni kan.

whitecappuccino said...

@Ayen: dia ni memang tak boleh duduk diam..kalau pintu rumah terbuka sure lenyap entah kemana.

Ros said...

Salam Whitecappuccino,

He.he.he....PEACH....nampak sangat hyperactive nih....he.he.he....comel sangat...

Anonymous said...

Today is virtuous ill, isn't it?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...