December 15, 2012

BiLa BaPaK BaPaK MaiN FuTSaL

Assalamualaikum..

2-3 hari ni ipar2 dan anak saudara yang duk 
jauh balik ke kampung. Bila dah ramai-ramai 
berkumpul ada saja aktiviti yg dirancang. 
Petang tadi, anak2 sedara ajak bapak2 main 
futsal. Untuk tidak menghampakan mereka, 
bapak2 ikut saja walaupun ada yg sakit lutut, 
sakit pinggang dan macam2 sakit lagi 
maklumlah urat2 40+++.      
                              
 

Bapak2, main 10 minit,duduk sekejap. 
Kemudian sambung balik..walaupun
bapak2 sakit urat, perlawanan
berkesudahan dengan kemenangan
berpihak kepada bapak2 dengan
jaringan 7-5.
Malam ini ada bapak yang sakit urat 
dan dah rasa nak demam...hehe.


Bapak2 dan anak2 lelaki.

Mak2 dan anak2 perempuan jadi 

tukang sorak.




12 comments:

Carl Lesmana said...

supo la teacher.. hahaha bilo ramai2 kelik gak aktiviti utama futsal bagi bapak2 dan jejaka2, manakal bagi kaum2 hawa pulak yang muda melencong ke kbmall, yang ibu-ibu didapur girl talk :) ahahaha

Rapunzeel Cikilolo said...

bapak2 terror la. baru boleh ajar anak-anak dan cucu-cucunye... hehe

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Bes nys...sure byk adegan lawak kn....hihi

Papa Mifz said...

Urat dah sezen bukan penghalang bapak bapak utk menang menewaskan anak anak,hehe

Nur-nba said...

Baik2 main futsal tu.. Bagus aktiviti riadah macam ni, dapat keluarkan peluh..

Wak Gelas™ said...

nak minta urut tu makk.,, amboiii

wahida said...

mcm suami saya la...dah lama tak main bola, sekali main termengah2 dia...hahaha..

Cik Nur said...

mesti meriahkan..
sesekali beriadah mcm ni syok juga..
tukang sorak pun dapat kuar peluh gak..hihihi

Daddy Ziyyad said...

lepas ni bapak bapak boleh la selalu ber futsal...ahahaha

elly nadyra said...

walau tua2 tapi experience byk...tu yang leh menang......sure meriah giler kan!

sal said...

emak2 join sekali main lagi seronok..

boni kacak said...

wah.meriahnya..hehehehe.. lama tak main futsal ni..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...