December 31, 2012

BanJiR 01.01.2013?


Hujan selebat-lebatnya hari ni.
Ada jalan dah dinaiki air.
Kalau hujan masih tak berhenti malam ni,
sah esok banjir.

Malam ni sure tak lena tido
takut air naik!

Jadi ke kami start sekolah esok?


14 comments:

the malay male said...

Sambung cuti lagi ler gamat ya :-)

Ayen... said...

Insyaallah jadi...selamat bekerjalaa akak yek sbb ayen cuti esok,hehe...

Pondok Usang said...

Sentiasa berhati-hati awk.. Selamat Tahun Baru.. =)

Papa Mifz said...

semoga tak banjir lah yer kak...amin...

selamat tahun baru kak...:)

syafiqakarim said...

kalau dalam sekolah main banjir,
lg syok.ehh

Cik Gee said...

jadi.. jadi punye. haha.. selamat kembali ke sekolah.. :3

Amie said...

Selamat tahun baru 2013 WC... alahai kalau banjir, sekolah juga alamatnya kena bersihkan sekolahlah dulu ye WC.

m.u.l.a.n said...

Happy 2013...!!! Happy & healthy always..!!

Moga selamat semuanya & takde air naik lagi..

محمد رازيق said...

selamat tahun baru kak. wah bole sambung cuti ni. hehe

Rozuan Ismail said...

semoga cepat surut

sal ya said...

kat sini ada masa hujan dan ada masa mendung je. alhamdulillah... semalam tak hujan tapi redup2 gitu.

kasihredha said...

Hujan balik ye
Selamat tahun baru

MulutPayau said...

Selamat tahun baru dan selamat kembali bertugas....

Cik Nur said...

skrang hujanlagi ke kat sana..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...