December 8, 2012

KaT SiNi TaK De DuRiaN CrePe

Assalamualaikum...

A'ah , kat sini memang tak ada durian crepe,
yang ada hanya paparan makanan yang dimasak
dan dibeli sepanjang minggu ni.
Lepas tayang bunga tayang makanan pulak! sebabnya,
ini aje kerja mudah kalau tak nak membebel di sini kan?

Ini mee yang dimasak tengahari tadi..tak tau mee apa
sebab main campak saja bahan yang ada sesedap rasa.

Sardine puff..beli kemarin                  

Kuih tepung bungkus dan tepung serunai
























Nasi lemak sambal sardin dan bilis, 
brunch 3 hari lepas 
























Cara berlauk yg sedap beli jugak
ikan bakar yang hangus kulitnya
(jangan gelak) tapi isi elok tau!                                    
sayur pedas keladi, mak masak

Kemudian makan buah-buahan ni





































Errr...hari ni makan mee (kenyang sekejap saja)
tak masak nasi.
Laparrrrr! 
Tak boleh jadi ni, Kena buat sesuatu.....


11 comments:

ieda said...

wahh sedapnye mee tu kak
banyak bahan .. psatinya kenyang !
sya makan maggie je mlm nie huhuh

Carl Lesmana said...

macam nak dekat sama je menu kita, rumah sini masak mee tomyam =) hahaha. .

sal ya said...

kalau malas masak beli je. hehehe... tp kadang2 yg sarapan tu la bwk ke mkn tengahari sebab husben tak mkn tghari pun. mkn petang sebelum pergi kerja.

norh said...

Nampak lebih banyak lauk dlm mee tu..he he

Syira Qahira said...

salam,

ikan bakar....terttelan air liur ;)

durian crepe tu . sana sini disebutnya,,hehe

elly nadyra said...

Aku masak spaghetti hari ni!

ahsfantasy24 said...

ni lebih drpd durian crepe dah ni..
hehhe nampak sangat sedapppp :D

ahsfantasy24 said...

ni lebih drpd durian crepe dah ni..
hehhe nampak sangat sedapppp :D

Rapunzeel Cikilolo said...

waa lapar tengok makanan :)

Cik Nur said...

tepung serunai tu..sini tak ada....

dannn ikan tu, garinglah sedap..sbb nur suka hangit2..hihihi

Hazmin Hamudin said...

Nampak menyelerakan la kebanyakan menu-menu tu kak. Terus lapar nak cari sarapan.. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...