December 2, 2012

GamBaR KonVo BeManG


Assalamualaikum..
Akhirnya dapat juga update gambar2 sekitar majlis
konvokesyen anak ke dua saya Aiman aka Bemang 
(Abe Eman) di UiTM Shah Alam minggu lepas.
Sebenarnya dia baru konvo untuk diploma iaitu
Diploma in Mechanical Engineering.
Sekarang dia sedang mengikuti pengajian ijazah
dalam bidang yg sama.

                 tahniah Bemang

mereka dah letih dan bosan plus kelaparan sebab
berjam-jam menunggu di luar dewan.

        tahniah juga untuk Farah
kawan-kawan yang mengambil kursus yang sama
Farah dan famili

Bemang dan Adik
Bemang dan Mira
                  Anak sedara juga konvo hari yg sama tapi sesi pagi.  
Bachelor of Architecture (Hons), sekarang 
dah bekerja. Tahniah Abby!

              Semoga Bemang akan dapat ijazah pulak nanti..
              Insyaallah tahun depan kami ke Johor pula untuk
              konvo si kakak.


             Ica pula takde gambar dengan Bemang sebab dia
             tak ikut, SPM dia tak abis lagi.



Semoga akan terus berjaya
and make us proud...
kata

V
V
V

abah Farah n papa bemang :)



           

14 comments:

Syakir Rahman said...

sonok tgok masing2 berjaya :)

kasihredha said...

Tahniah Abe mang Dan farah....semogo teghuh maju jaya.
Farah tu'kawe' bemang ye.

ieda said...

tahniah abe mang ...
ekeke
wahhh abah farah dan abah bemang mesraaa
ikat janji tak ekeke ;)

░♥si lampu neon♥░ said...

alhamdulillah...:)
degree pulak yee

Fendy said...

bergambar di DATC...

Amie said...

Tahniah Bemang... siapa Fara tu WC...hihihiii bz bodi ni...

Mon MonaLea said...

Tahniah buat anak akak

Syira Qahira said...

salam..

sejuk perut tengok anak-anak sudah berjaya dan besar rupanya ;)

NM03 said...

tahniah!!

Cik Nur said...

Tahniah Bemang..!!
seronok tgk.. :)

Papa Mifz said...

tahniah untuk Bemang....semoga terusan berjaya...

Rozuan Ismail said...

tahniah bemang!!

elly nadyra said...

congrats bemang...congrats utk mak ayahnya jugak....semoga berjaya dlm pengajian ijazah plak!
dah besar2 anak2 akak, harap saya pun sempat tgk anak2 berjaya sampai ke tahap ini!

Icaa! said...

Ironinya umur Ica pun sama dengan saya :)Kebetulan betulkan, auntie? Nice to know you! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...