December 13, 2012

PiaLa AFF SuZuKi 2012 MaLaYSia vs ThaiLanD

Assalamualaikum..

Nampaknya hasrat untuk menyaksikan
Harimau Malaya beraksi di perlawanan akhir 
tidak kesampaian apabila Farizal gagal
menyelamatkan jaringan gol oleh Thailand
di minit ke 60 dan 66. Malaysia tewas dengan
agregat 3-1.

Walaupun tewas, SYABAS dan TAHNIAH
untuk pasukan Harimau Malaya. Anda semua
telah bermain dengan penuh semangat.
Benci pengadil  tu!!! Nampak sangat !!

Apapun pastinya perlawanan akhir antara
Thailand dan Singapura merupakan
perlawanan yang sengit bagi merebut
Piala AFF Suzuki 2012.

14 comments:

kasihredha said...

Sedihnyo laaa...
Tak adill

Carl Lesmana said...

i love thailand kahkahkah semangat teh teacher tgk bola hahaha

Mon MonaLea said...

bukan rezeki tahun ni..

Anonymous said...

Tumpang lalu yer..farizal x bleh tangkp kemas pon bola2 tu.smua muntah.mujur dia leps 2 gol jer

Amie said...

Saya siapkan tugasan, suami & anak bujang yang riuh tengok... macam hot saja bunyinya... katanya pengadil tak adil... tak tahulah...

the malay male said...

Cuba lagi 2 tahun lagi

wahida said...

benci referee tu...

sumpah benci!!

Syira Qahira said...

salam..

memang sakit jugak lah hati bila tengok ketidakadilan yang berlaku. nampak macam pengadil jepun itu "dibeli".

kesian pemain malaysia di sekat sekeras-kerasnya...

NM02 said...

tkpe la... bukan rezeki mesia kan

ape pun HM terbaik!

RedRose said...

Ni semua gara2 pengadil K-Pop yang tak boleh blah. muahahahaha!

Daddy Ziyyad said...

ramai yg nak boikot K-Pop katanya...bahahaha

kay_are said...

takde rezeki nak buat cane.. insyaAllah boleh cube lagi di musim akan datang..

Cik Nur said...

apapun, tahniah buat pasukan kita..
diorg tetap juara..!

Papa Mifz said...

kecewa gak bila Malaysia kalah...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...