February 16, 2011

MeNikMaTi CipTaanNyA..

Assalamualaikum!
Saya kembali bersiaran di tengah malam :)
Nak citer pasal apa pulak ni ya?
Haaa...penah tak korang berada atau
bayangkan berada di tempat sebegini??


Tentu seronok kan?? 
boleh guling-guling menuruni bukit,


Rasa macam nak berlari-lari
di celah-celah bunga2 ni..



..tak pun bersandar kat pagar kayu ni...


Nak baring kejap laaa.

 Rasa lapang jer...

 Nyaman!

 Hmmmmm....

  
Menakjubkan!

Indahnya bumi Tuhan....


*semua gambar dari google image

13 comments:

Ayuni said...

Bestnye, mcm dlm derita yg Kajol n shah Rukh Khan blakon tu, ug wat video klip dlm tmpt bunga tu....

delarocha said...

damai....

whitecappuccino said...

@Ayuni: a'ah..betul tu :)
@delarocha: :)

Shafiq said...

Pergh! Macam dalam cite hindustan! :-)

Siti Safiyyah said...

Ciknor, gambar yg last tu cantik sangat! Subhanallah kejadian Allah yang sangat mengkagumkan.. ;)

Terkini : Anda nak menang contest tak??

qaseh johanna said...

~salam perkenalan~

mmm..cantiknya...rase tringin nk g hanimun kat cni..hehe

azidee said...

hmmm
sambil menikmati pemandangan seperti ini
sesambil pejam mata
sesambil hirup udara segar dalam dalam
hmmmmmmmmmmmm
shukran :)

azidee said...

hmmm
sesambil merenung pemandangan yang cantik ni
sesambil pejam mata
sesambil hirup udara segar dalam dalam
hmmmmmmmmmm
shukran :)

Hanis MY said...

tak sempat nak komen huhu kak norrrr sy mmg suka sgt la scene2 macamni mmg tercari2 rasa nak guling2 lari2 posing2 bagai la haha syok sendiri gt hehe...

whitecappuccino said...

@Shafiq: hehe..betul tu
@Siti: ye..ciknor suka jugak
@Azidee: :)
@Hanis:Takpe anis...haha, sama la kita.

whitecappuccino said...

@qaseh:salam kenal..eh! pegi jangan tak pegi :)

Anonymous said...

hiya and welcome whitecappuccinol.blogspot.com admin discovered your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer backlink url seo factors backlinks increase backlinks Take care. Jay

Anonymous said...

Hello there! I just would like to give you a big thumbs up for the great info you've got right here on this post. I am returning to your web site for more soon.

[url=http://xrumergeek.com]xrumer[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...