February 6, 2011

KeLMaRiN DaN HaRi INi

Salam 

Semalam merupakan hari yang penuh dengan aktiviti.. majlis rumah paksu yang meriah, cuma tunggu maksu sampai katanya lepas zuhur, tapi pukul 4 lebih baru dia tiba rumah paksu, sampai sakit kepala menunggu. Gambar pun saya tak sempat nak ambik. Lepas  tu pergi pulak rumah sepupu yang menyambut menantu. Balik rumah pun dah petang sangat..Saya, suami dan kakak ipar telan panadol sebab semua sakit kepala. 

Ikan siakap yg saya masak pagi kemarin..
ikan tenggelam dalam sos :)

Malam pulak dalam pukul 10 lebih hantar anak ke rumah kawan dia sebab dia menumpang kereta kawannya untuk balik ke JB.  Kami sampai rumah dah dekat 2 pagi..Hari ini pulak pergi kerja dengan keadaan mengantuk yang amat sangat nasib baik kelas tak banyak.

Kebetulan tadi saya bersama kawan memenuhi jemputan kenduri bekas pengetua yang menyambut menantu juga. Sebelum makan kami sempat meninjau apa yang ada kat atas rumah beliau dan saya tertarik dengan  ini:

Cantik tak? simple.

Nasi minyak pulak sedap..penat la makan..




6 comments:

♥ Princess ♥ said...

ciknor....

ikan siakap tuh......slrupppppp

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

pelamin tu buat sendiri ke???

rizwan's sweetheart said...

makan pon pnt ea? kaknor ni.... kelakar sungguhlah... apapon, fda suka ikan siakap masak camtu... nyum2...

Shafiq said...

Seronok la kenduri-kendara ni...:-)

whitecappuccino said...

@princess:hehe..
@AFA: tak lah..kawan kami dia yg buat

whitecappuccino said...

@Fda:pent la kalo mkn bnyak hehe..oh ye?
@Shafiq: seronok cuma penat la jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...