February 16, 2011

SaYa PunYai 100-500 FoLLoWeRs

Assalamualaikum..


Jap2!!
Bila nampak header di atas ni
kebanyakan kita tentu dah tahu
mesti ada segmen anjuran hamba Allah yang
tak pernah kering gusi idea ni kan??
Kerana beliau kita dapat ramai kawan dan
saling kenal mengenali..
 Memandangkan saya pun termasuk dalam
kategori seperti tajuk di atas,
apa salahnya saya ikut serta lah!

Nak ikot???
Klik banner yang ada gambar
Mr Muscle tu.
daaa..

11 comments:

wahida said...

saya belum pernah join lg...segan lah..heeheh...

rizwan's sweetheart said...

kaknor, fda nak tumpang join sekakila...

nur aisya humaira said...

cayok2,go go cik capucino.:)

Shafa said...

salam perkenalan.. fa dari blog en. ben untuk segmen ni. jemputlah ke blog fa plak yer... ^__^

monalea said...

nak join gaklah .

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 blogger tegar;)
eh bergurau;p
slm perkenalan,
dtg dr blog abg ben;D
blog apisv2

whitecappuccino said...

@Wahida&monalea: jom cepat! sampai tghmlm ni jer tu.
@shafa: salam kenal shafa
@aisya: :)
@fda: cepat join fda!

anizsDANbintang... said...

keep blogging dear =)

Hazmin said...

hye
salam perkenalan dari Hazmin
saya blogger baru nak belajar
selamat berblogging

BLOG HAZMIN

Syafiq Rosli said...

wah rajin join segmen ye..:)

Siti Safiyyah said...

wahh tabik ah kat ciknor,,rajin giler join segmen2 ben..saya dah pencen dah.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...