November 1, 2011

HiLanG InGaTaN SeKeJaP..

  • Tadi tak perasan entah bila terlelap
  • Bila tersedar tengok jam dah pukul 6.40
  • Eh! hari ni hari apa?
  • Hari ni kena gi kerja ke hari cuti??
  • Fikir punya fikir..eh! bukan hari jumaat or sabtu, kena gi keja la!
  • 6.40??? dah lewat ni!
  • Bingung jap..
  • Terus keluar bilik tengok anak relax duk tengok tv.
  • Buka pintu jenguk kat luar..
  • Masih tak boleh" decide" petang ke pagi .
  • Masuk bilik tengok jam lagi..
  • Berfikir lagi..
  • Baru teringat, tadi dah balik dari kerja ,mesti petang ni..
  • hehehe..nasib baik! 
  • Tu laa..orang tua2 pesan jangan tido waktu petang.
  • Kalau tak, tak pasal2 bersiap nak gi kerja waktu maghrib!


p/s: Pernah tak korang mamai cam saya bila bangun tido tak ingat pagi ke   
       petang?

    10 comments:

    delarocha said...

    mcm style Tun Mahathir tulis blog pulak.. ni penangan tido petang gak ke?? huhuhu

    Kalamhati said...

    hehehe macam penah je jd cemni..=D!

    Shafiq said...

    pernah gak kena macam ni..:-) Kena pulak petang tu ujan yang macam ujan pagi-pagi tu.. lagi saya pening.. hehe

    whitecappuccino said...

    @delarocha: Oh! Tun M tulis blog gini ek? yup! tertido hehe.
    @Kalamhati:bukan ciknor sorang la jadi gini kan??

    NasZ said...

    penah kena camtu. jadi blur je. siap nak g sekolah. pastu g sekolah tapi heran sekolah tutup je. rupanya masa cuti sekolah. terus balik rumah la. hahaha.

    whitecappuccino said...

    @shafiq: betul tu, bila hujan lagi pening.
    @NasZ: yang ni lagi kes teruk hehe..

    amataresu said...

    klu tido tlajak nk ke maghrib cmtu la kan..konpius dh pagi@mlm...klu cuti lama plak bangun pagi terkial2 hari ni sabtu ke ahad ke isnin..kna la letak jam & kalendar tepi katil tu ;-)

    Hanis Azla said...

    setakat ni tak pernah pula jadi mcm tu.. agaknya akak letih sgt kot..itu yg jd mamai gitu bila bangun tido..

    Run Away said...

    hilang ingatan...mesti ter mum semut ni kan...;d

    YNA said...

    yna pernah kak..

    bgn tido je terkejut tgk dah mlm.. ingatkan lewat g keja tp baru balik dr keja terus tido, ahaha

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...