February 1, 2011

UnTuK Mu KaWaN

Petang tadi saya 
bersama kawan2 
meraikan kawan kami 
yang telah bertukar kesekolah lain. 
  Majlis perpisahan di sekolah 
telah pun dibuat untuk mereka.
 Jadi  gathering ini hanyalah untuk 
kawan2 perempuan sahaja.
Dah jadi tradisi kami
kalau ada yg bertukar
kami akan buat majlis lain
kat luar sekolah.
Sajalah suka2 meraikan kawan,
sambil bersantai beramai2.
makan2 dan berbual..
Jom layan gambar2 yang
sempat diambil

Jam untuk 3 orang yang dirai

cup cakes dan mug besar  untuk yang meraikan (kami la)

colek jambu yang kawan buat..pedas tapi best!

apple juice (saya punya) dan Keropok

cenderahati untuk kami..(ada jugak)

Saya makan Chicken Chop..ok jugak.

Gambar 3 orang kawan yang kami raikan
tak sempat saya ambik sebab 
bateri handphone saya out..
sori..


Apapun...seronok!!

12 comments:

♥ Princess ♥ said...

ingatkan ciknor yg tukar sekolah td...huhuhu

Ayuni said...

utk kwn, segala-galanye kn....

Monalea said...

sapa yang diraikan sebenarnya ni kan?

whitecappuccino said...

@Princess:Eh! belum lagi laa..
@Ayuni:betul tu yuni.oh salah sorang yg dirai tadi nama Yuni gak..
@Monalea:3 org kawan pompuan yg bertukar..tak sempat amik gambar dorang, bateri hp out. :)

Kalamhati said...

sedaknyo colek jambu tuuu..hehe

whitecappuccino said...

@kalamhati: meme sedak sbb colek dio lain skit..special!

eiela said...

bestnya makan.. cantik corak mug tuh

Latest Entri :
Episod 14 : Aku Seorang Blogger

Mr.IX said...

kecuq ayaq liuq cheq...yummy!!

nora said...

serononya, meriah gituu


ENTRY HOT : Pakej Lengkap

zubir othman said...

Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

nur said...

friendship forever!!!!!!!!!

Jemput ke:ALL IN ONE

ini cik ita said...

colek jambu tu yg tak tahan kak....kecur ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...